Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >>
Savremena latinijada

U vremenu kada su engleski, nemački i francuski obavezni strani jezici, prava je retkost čuti da postoji srednjoškolac koji rado uči latinski.

U želji da pokažu i dokažu da latinski jezik nije „mrtav“ i dosadan, kako bi ga mnogi srednjoškolci opisali, savremeni gimnazijalci organizovali su u ponedeljak, 28. marta, takmičenje iz ovog jezika, „Savremenu latinijadu”.

Latinijada_700px

Nadmetanje imperatoraSlika_56

Na početku takmičenja, učenici su se podelili u četiri tima, koja su, simbolično, nosila imena čuvenih rimskih imperatora: Cezar, Neron, Kaligula i Klaudije. Pomoć i podršku u nadmetanju pružali su im predmetni profesori koji su bili u ulozi vođa timova.

„Savremena latinijada” obuhvatala je znanje iz nekoliko disciplina kao što su gramatika, vokabular, ali i poznavanje elemenata kulture i civilizacije u kojima se koristio latinski jezik. Odgovarajući na pitanja iz različitih oblasti, učenici su mogli da pokažu znanje ne samo iz latinskog već i iz istorije, likovnog i drugih nauka.

Savremene tehnologije u interdisciplinarnoj nastavi

latinijadaUčenici su istraživali drevne rimske civilizacije i pokazivali svoje znanje uz pomoć iPada, pametnih tabli, hrombukova i mobilnih telefona, a znanje su proverili uz pomoć Kahuta, interaktivnog softvera.

Koristeći aplikacije na engleskom jeziku: History of Rome, Smart vocabulary, Speed Latin, Wrong number, kao i Mythology, učenici su obrađivali priče o Pandorinoj kutiji, osnivanju grada Rima i mnoge druge.

Povezivanjem engleskog, latinskog i srpskog jezika u nastavi, takozvani „mrtav“ latinski, kao jezik prošlosti, stavlja se u ravnopravan status sa jezicima sadašnjosti, posebno sa engleskim.

Citius, altius, fortius

Interdisciplinaran čas na kojem se brišu granice između latinskog i engleskog jezika, istorije i likovnog učenicima donosi znanja iz različitih oblasti, povezana u jednu celinu.

Aktivnim učešćem učenika obezbeđuje se efikasno učenje, a zahvaljujući kreativno osmišljenim časovima, učenici uživaju u usvajanju novih znanja i rado se uključuju u takmičenja kao što je SAVREMENA LATINIJADA!

Još fotografija sa savremene latinijade pogledajte u galeriji.

Prezadovoljna sam i ponosna sam što sam roditelj učenika Savremene gimnazije. Već pri prvom susretu sa rukovodstvom škole, kada sam se interesovala o upisu svog deteta, uvidela sam sa koliko ljubavi, entuzijazma i profesionalizma pristupate svom radu. Bila sam zadivljena pristupom, idejama i načinom rada. Tako nešto postoji i kod nas! Ne treba Vam dugo da shvatite da je to škola koju biste poželeli svakom detetu. Kreativnost, savremena tehnologija , kvalitetno obrazovanje, ali pre svega ljudskost koja odiše u školi, čine ovu školu drugačijom koja s pravom po meni nosi naziv, Savremena gimnazija. Sa ovakvim pristupom od samog početka, uspeh ove škole, a i naše dece sa vama, je neizbežan. Sve čestitke! Jelena Đorđević, Andrijina mama
Savremena u svakom smislu, naša škola pruža funkcionalno znanje i dobru pripremu za visoke škole i fakultete u Srbiji i inostranstvu. Primenom savremene i kreativne metodike nastave, u kojoj su nastava i procena dostignuća učenika usklađeni sa najvišim standardima postignuća za kraj opšteg srednjeg obrazovanja, naša škola temeljno i kvalitetno unapređuje jezičku, matematičku, naučnu, umetničku, kulturnu, tehničku i informatičku kompetenciju – što je neophodno za nastavak obrazovanja i dalji profesionalni razvoj. Kabinetska nastava je propraćena upotrebom interaktivnih tabli i edukativnog softvera, a praktična istraživačkim radom i kritičkim razmišljanjem.