Savremena gimnazija je ovog septembra početak školske godine obeležila još uzbudljivije nego prethodne. Prvaci su sa sada već iskusnim drugacima uživali u svečanom prijemu i interesantnim igricama, i tako školsku godinu započeli u dobrom raspoloženju i spremni za pohod na nove školske uspehe.
Učenike su na ulazu u školu dočekale koordinatorke nastave, Monika Glavina i Irena Manojlović, koje su im podelile uniforme i početak školske godine učinile posebnim. Zatim im se obratila direktorka Svetlana Belić Malinić, koja je svim savremenim gimnazijalcima poželela toplu dobrodošlicu, poručivši im da uvek treba da lete visoko, kako bi svojim znanjem dosegnuli nebeske visine.
Neobično upoznavanje profesora
Međutim, ono što je karakteristično za sve učenike na početku školske godine jeste zamišljanje budućih profesora, ali i preispitivanje da li će ispuniti očekivanja i kakav utisak će ostaviti na svoje vršnjake. A znate li kako su prvaci u Savremenoj gimnaziji ove godine upoznali nove profesore? Na veoma neobičan način.
Kako bi se učenici što brže i lakše uklopili u novo okruženje, profesori Savremene gimnazije su osmislili interesantne zagonetke i kroz njih opisali svoja zanimanja, nakon čega su učenici proverili svoju logiku.
Profesor Đorđe Trišović objasnio je učenicima da će uz njegovu pomoć lako moći da pričaju o modi sa Hajdi Klum, o sportu sa Bastijanom Švajnštajgerom i o politici sa Angelom Merkel. Sve to, naravno, samo ako budu imali prilike da se sa njima i susretnu. Savremenim gimnazijalcima nije bilo teško da pogode da je on zapravo profesor nemačkog jezika.
Za nijansu teži zadatak postavila je profesorka latinskog Natalija Stanković, koja je svoj predmet objasnila sledećim rečima: „Za mene može da se kaže da me svuda i u svemu ima, a u stvari me nigde nema.”
Nezaboravno upoznavanje sa drugarima
Prvaci su se odmah nakon što su kročili u Savremenu gimnaziju igrali Prepoznavanja u grupi.
Na raznobojnim papirićima su pisali svoje osobine, a zatim su međusobno pogađali o kom učeniku je reč. Ovakva vrsta igre prvacima je omogućila da se brže opuste u novom okruženju, bolje upoznaju i sklope nova poznanstva.
Saznavanje školskih pravila kroz kviz Kahoot
Koliko učenici poznaju Savremenu gimnaziju, školski život i pravila, otkrili su kroz zanimljiv kviz Kahoot.
Da li Savremena gimnazija ima školski bend, koji su profesori strogi i da li se za kaznu kuva ručak u školskom restoranu, samo su neka od dvadeset šaljivih pitanja koja su omogućila učenicima da na zabavan način upoznaju interesantne pojedinosti u vezi sa njihovom školom i školskim pravilima.
Kvalitetna tehnologija za bolje ocene
Koncept učenja u Savremenoj gimnaziji podrazumeva korišćenje tehnologije, zato je neophodno da učenik svakodnevno proverava svoj mejl, kako bi što uspešnije mogao da komunicira sa profesorima.
Učenici su već pri prvom susretu sa profesorima dobili korisničke podatke za svoj e-mail nalog, nakon čega su poslali svoj prvi mejl direktorki škole.
Savremena gimnazija želi da se njeni učenici osećaju što prijatnije u školi, da im bude ugodno i zanimljivo, ali pre svega da svoje učenike adekvatno pripremi za izazove koji ih čekaju. Svaki segment odrastanja dece je veoma važan. Nastava u Savremenoj gimnaziji je interesantna i zabavna, kako bi učenici što lakše savladali školsko gradivo.
Drugaci u ulozi profesora
Nešto drugačija aktivnost bila je rezervisana za učenike druge godine. Profesore su predstavili novim učenicima onako kako ih oni vide i odlično su se snašli u tome. Njihove asocijacije nasmejale su sve u školi.
Drugaci su se zabavljali i na druge načine. Pripremali su se za nove školske pobede uz igrice: Top lista utisaka, Znam šta ste radili prošlog leta i School year resolution.
Učenici II razreda imali su zadatak da u okviru igre Top lista utisaka sastave listu događaja i trenutaka iz prethodne godine koji su ostavili najveći utisak na njih, kao i da daju predlog top pet novih događaja za koje bi voleli da se organizuju u školi u narednoj godini. Svoje utiske su predstavljali kroz kratak video, koji su pravili pomoću iPada, nakon čega su zajedno sumirali utiske.
Savremeni gimnazijalci sve rade drugačije, i zato nisu imali dosadan zadatak da, kao njihovi vršnjaci u drugim školama, pišu sastav o tome kako su proveli letnji raspust, već su kroz igricu Znam šta ste radili prošlog leta ušli u ulogu svojih profesora i zamislili kako izgleda leto jednog istoričara, hemičara, matematičara…
U igri School year resolution đaci su zapisivali od pet do deset obećanja koje žele da ispune u narednoj školskoj godini, koja nisu bila isključivo u vezi sa školom. Na ovaj način su učenici postali svesni na koje sve načine mogu da napreduju i da, zapisivanjem obećanja, učvrste svoje želje.
Savremena gimnazija – mesto koje učenici vole
U Savremenoj gimnaziji učenici se razvijaju i uče u opuštenoj atmosferi, punoj poverenja i dobrih vibracija. Motivisanjem učenika i otkrivanjem njihovih talenata, profesori pomažu učenicima da lakše sazrevaju i postanu svesni svog potencijala.
Zato je početak ove školske godine u Savremenoj gimnaziji nagovestio upravo to – težnju za pozitivnom atmosferom koja uvek treba da bude ugodna za rad i sticanje novih znanja.
Pogledajte kako je izgledao prvi školski dan u Savremenoj gimnaziji: