Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >>
„U susret planeti Zemlji”: Ekološko putovanje savremenih gimnazijalaca

Manifestaciji „U susret planeti Zemlji”, koju je 21. aprila organizovao Geografski fakultet povodom obeležavanja Dana planete Zemlje, prisustvovali su i savremeni gimnazijalci i time pokazali da je njihova škola pravi primer Eko-škole u Srbiji.

Bogatije znanje za zdravije okruženje

Na Geografskom fakultetu je ovim povodom održan čitav niz predavanja o važnosti razvoja ekološke svesti, a emitovani su i zanimljivi filmovi o problemima genetski modifikovanih organizama, zaštiti biodiverziteta, zagađenju vode, upravljanju otpadom i nestanku pčela.

Veliku pažnju učenika izazvalo je predavanje o „Srbiji bez ugljenika”, koje je priredio Đorđe Samardžija, stručnjak iz oblasti zaštite životne sredine. Njegova priča o aktuelnim ekološkim problemima, velikoj upotrebi fosilnih goriva koja se koriste za proizvodnju energije, kao i alternativnim izvorima energije, zaintrigirala je savremene gimnazijalce (pogotovo ideja da se umesto štetnih izvora koriste sunčeva enerija, vetar i voda).

Savremeni gimnazijalci su uživali i slušajući Aleksandra Petrovića, koji je 2002. godine učestvovao na Svetskom samitu o održivom razvoju u Johanesburgu. Predavanje „Put za jug” podstaklo ih je na razmišljanje o koracima koje samostalno mogu da preduzmu u velikom poduhvatu zaštite naše planete.

Učešće na izložbi „Uništili smo planetu Zemlju”

I savremene gimnazijalke Natalija Stanković i Una Živković su imale svoj doprinos u očuvanju životne sredine. Njih dve su učestvovale na konkursu za najbolju fotografiju na temu „Uništili smo planetu Zemlju”, koji je bio namenjen svim srednjoškolcima u Srbiji, a veliku čast za savremene gimnazijalce i njihove profesore predstavljalo je saznanje da su baš njihove fotografije bile izložene u holu Geografskog fakulteta za vreme trajanja ove manifestacije.

Razvoj ekološke svesti kao deo savremenog obrazovanja

Nizom aktivnosti u Savremenoj gimnaziji obeležen je Dan planete Zemlje, a učešće gimnazijalaca na ovoj manifestaciji omogućilo im je da se bolje informišu o problemima koji postoje, uvide moguća rešenja i probude svest o važnosti očuvanja planete koja je naš dom, a koju svakodnevno nesavesnim ponašanjem ugrožavamo.

Zbog ovog i sličnih događaja čiji je deo, Savremena gimnazija je pokazala da je s razlogom  ekološki orijentisana škola, koja vodi računa o očuvanju planete i životne sredine.

Prezadovoljna sam i ponosna sam što sam roditelj učenika Savremene gimnazije. Već pri prvom susretu sa rukovodstvom škole, kada sam se interesovala o upisu svog deteta, uvidela sam sa koliko ljubavi, entuzijazma i profesionalizma pristupate svom radu. Bila sam zadivljena pristupom, idejama i načinom rada. Tako nešto postoji i kod nas! Ne treba Vam dugo da shvatite da je to škola koju biste poželeli svakom detetu. Kreativnost, savremena tehnologija , kvalitetno obrazovanje, ali pre svega ljudskost koja odiše u školi, čine ovu školu drugačijom koja s pravom po meni nosi naziv, Savremena gimnazija. Sa ovakvim pristupom od samog početka, uspeh ove škole, a i naše dece sa vama, je neizbežan. Sve čestitke! Jelena Đorđević, Andrijina mama
Savremena u svakom smislu, naša škola pruža funkcionalno znanje i dobru pripremu za visoke škole i fakultete u Srbiji i inostranstvu. Primenom savremene i kreativne metodike nastave, u kojoj su nastava i procena dostignuća učenika usklađeni sa najvišim standardima postignuća za kraj opšteg srednjeg obrazovanja, naša škola temeljno i kvalitetno unapređuje jezičku, matematičku, naučnu, umetničku, kulturnu, tehničku i informatičku kompetenciju – što je neophodno za nastavak obrazovanja i dalji profesionalni razvoj. Kabinetska nastava je propraćena upotrebom interaktivnih tabli i edukativnog softvera, a praktična istraživačkim radom i kritičkim razmišljanjem.