Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >>
Obeležavanje Dana DNK na zanimljivim predavanjima u Biblioteci grada Beograda

Savremeni gimnazijalci su u sredu, 25. aprila, u Biblioteci grada Beograda obeležili Dan DNK, prisustvujući zanimljivim i poučnim predavanjima koja je organizovao Institut za molekularnu genetiku i genetičko inženjerstvo (IMGGI), u saradnji sa Srpskim društvom za molekularnu biologiju, a u sklopu programa za promociju i popularizaciju molekularne biologije.

Za bolje razumevanje genetike i botanike

Savremeni gimnazijalci su uživali u interesantnim predavanjima, na kojima su mogli da prošire svoja dosadašnja saznaja o molekulu DNK i aktuelnim istraživanjima u oblasti genetike.

Dr Sanja Jeremić sa Instituta za molekularnu genetiku i genetičko inženjerstvo održala je predavanje na temu „Nanoceluloza – remek-delo bakterija”, na kom su učenici saznali mnogo toga o nanocelulozi kao materijalu koji sintetišu određeni sojevi bakterija. Savremene gimnazijalce je fascinirala pretpostavka da će se u budućnosti ovaj materijal koristiti za pravljenje pancir-košulja, da će imati istu primenu kao i zavoji, implanti i veštački krvni sudovi, ali i da će poslužiti u industriji automobila ili kao zamena fiberglasu.

Obeležavanje dana DNK

Usledilo je još jedno poučno predavanje dr Mirka Đorđevića sa Instituta za biološka istraživanja „Siniša Stanković”, koji je govorio o biološkoj osnovi „materinske kletve” i podsetio savremene učenike na naučene lekcije o mitohondrijama i prenošenju osobina sa majčine linije.

O CRISPR-u, molekulskim makazama za „friziranje” gena kod biljaka, na kraju ovog zanimljivog dana govorila je dr Dragana Matekalo sa Instituta za biološka istraživanja „Siniša Stanković”. Savremeni gimnazijalci su se upoznali sa ovom neobičnom tehnikom i saznali za njene brojne primene u odbrani biljaka od bolesti, u industriji papira, ishrani i hortikulturi.

Priča o revolucionarnim otkrićima koja će uskoro naći primenu u industriji, tehnologiji i domaćinstvu oduševila je učenike i učinila da im ova poseta ostane u sećanju, ali i da ih motiviše da i dalje prate novosti iz sveta genetike.

Savremena gimnazija je ovom posetom još jednom potvrdila da svojim učenicima nudi kreativno učenje, koje se ne odvija samo u prostorijama škole.

Prezadovoljna sam i ponosna sam što sam roditelj učenika Savremene gimnazije. Već pri prvom susretu sa rukovodstvom škole, kada sam se interesovala o upisu svog deteta, uvidela sam sa koliko ljubavi, entuzijazma i profesionalizma pristupate svom radu. Bila sam zadivljena pristupom, idejama i načinom rada. Tako nešto postoji i kod nas! Ne treba Vam dugo da shvatite da je to škola koju biste poželeli svakom detetu. Kreativnost, savremena tehnologija , kvalitetno obrazovanje, ali pre svega ljudskost koja odiše u školi, čine ovu školu drugačijom koja s pravom po meni nosi naziv, Savremena gimnazija. Sa ovakvim pristupom od samog početka, uspeh ove škole, a i naše dece sa vama, je neizbežan. Sve čestitke! Jelena Đorđević, Andrijina mama
Savremena u svakom smislu, naša škola pruža funkcionalno znanje i dobru pripremu za visoke škole i fakultete u Srbiji i inostranstvu. Primenom savremene i kreativne metodike nastave, u kojoj su nastava i procena dostignuća učenika usklađeni sa najvišim standardima postignuća za kraj opšteg srednjeg obrazovanja, naša škola temeljno i kvalitetno unapređuje jezičku, matematičku, naučnu, umetničku, kulturnu, tehničku i informatičku kompetenciju – što je neophodno za nastavak obrazovanja i dalji profesionalni razvoj. Kabinetska nastava je propraćena upotrebom interaktivnih tabli i edukativnog softvera, a praktična istraživačkim radom i kritičkim razmišljanjem.