Savremena gimnazija je učenicima trećeg razreda Kombinovanog – bilingvalnog programa omogućila da zavire u svet digitalnog marketinga.
Oni su zajedno sa profesorkom filozofije i globalnih perspektiva Zoranom Živanović u sredu, 16. maja, posetili Digital Communications Institute, koji je posvećen obrazovanju na polju digitalne komunikacije i marketinga.
Otkrivanje sveta digitalnog marketinga
Savremene gimnazijalce je sa delatnostima ovog instituta, tajnama digitalnih medija, digitalne komunikacije i upotrebom društvenih mreža u poslovnom svetu upoznala Ana Mirković, izvršni direktor instituta.
Prezentacija je za njih bila održana na engleskom jeziku, a kako bi proverili stečeno znanje, na kraju ovog zanimljivog druženja imali su i radionicu.
Učenike je tada posebno zainteresovao uticaj algoritama društvenih medija na profit kompanija i reklamiranje malog biznisa u digitalnoj eri, a dobili su i priliku da sami procene adekvatnost različitih medijskih kampanja na digitalnim platformama.
Upoznavanje Digital Communications Institute
Digital Marketing Institute (DMI), u okviru Digital Communications Institute, svetski je lider na polju obrazovanja i treninga iz sfere digitalnog marketinga. Osnovan u Irskoj, DMI sada postoji u svim delovima sveta, uključujući Veliku Britaniju, Kanadu, Australiju, SAD, Japan, Južnu Afriku, Južnu Ameriku, ali i region Balkana.
U bliskoj saradnji sa ekspertima u svom poslu, institut promoviše najbolje praktične projekte, teorije i primenjene veštine u digitalnom marketingu predstavnicima biznisa, kao i svim zainteresovanim pojedincima.
Ovo zanimljivo digitalno putovanje zainteresovalo je savremene gimnazijalce i motivisalo ih da nastave istraživanje o savremenim digitalnim komunikacijama koje su bez sumnje deo njihove svakodnevice.