Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >>
Savremeni gimnazijalci na tribini „Niste sami”: Učenici bez predrasuda o onima koji imaju problem sa mentalnim zdravljem

Učenici četvrtog razreda Savremene gimnazije prisustvovali su tribini „Niste sami”, koja je održana u Narodnoj skupštini u četvrtak, 11. oktobra.

Ovom tribinom otvorena je kampanja „Niste sami”, čiji je cilj prevazilaženje predrasuda o mladima koji imaju problema sa mentalnim zdravljem, kao i o osobama sa invaliditetom.

Srednjoškolci su na pitanja o položaju mladih sa mentalnim poremećajima dobili odgovore stručnjaka

Tribinu je otvorila predsednica Narodne skupštine Maja Gojković, a pored nje su još govorili i ministri Slavica Đukić Dejanović i Zoran Đorđević, kao i ambasadorka Izraela u Srbiji Alona Fišer Kam i ambasadorka UNICEF-a u Srbiji Regina de Dominicis.

Nakon otvaranja tribine usledila je panel-diskusija, tokom koje su učesnici izneli najčešće probleme sa kojima se mladi sa mentalnim poremećajima suočavaju. Takođe, savremeni gimnazijalci su bili u prilici da dobiju odgovore od stručnjaka o svemu što ih je zanimalo o mentalnom zdravlju.

Savremeni učenici dele mišljenje da je o ovoj temi važno javno pričati

„Ovo je zaista divna prilika da se da na značaju pitanju mentalnih bolesti jer se generalno o toj temi malo govori”, rekla je učenica Savremene gimnazije Iva Radunović i dodala: „Mnogi ljudi koji imaju mentalnih problema suočavaju se sa brojnim poteškoćama, a često nemaju kome da se obrate. Mislim da će ovaj projekat imati uspeha i biti pozitivno prihvaćen”.

„Niste sami”

I učenica Tara Papić ima pozitivne impresije o ovom projektu:

„Ideja je sjajna i bilo je veoma lepo slušati o ovoj temi. Mislim da je pozitivno što se u ovu kampanju uključio i državni vrh.”

Još pet tribina u okviru kampanje „Niste sami”

Održana tribina je prva od šest koje će se održati širom Srbije na ovu temu, a sve u okviru kampanje „Niste sami”, koju sprovode Vlada Srbije i UNICEF, pod pokroviteljstvom parlamenta.

Savremena gimnazija je ovom posetom želela svojim učenicima još više da otvori oči o problemu koji se u društvu i dalje smatra „tabu temom”, jer je razumevanje različitosti ono na čemu mora da se zasniva stvarno drugačija škola.

Napomena: U izradi vesti učestvovali su učenici odeljenja IV-3.

Prezadovoljna sam i ponosna sam što sam roditelj učenika Savremene gimnazije. Već pri prvom susretu sa rukovodstvom škole, kada sam se interesovala o upisu svog deteta, uvidela sam sa koliko ljubavi, entuzijazma i profesionalizma pristupate svom radu. Bila sam zadivljena pristupom, idejama i načinom rada. Tako nešto postoji i kod nas! Ne treba Vam dugo da shvatite da je to škola koju biste poželeli svakom detetu. Kreativnost, savremena tehnologija , kvalitetno obrazovanje, ali pre svega ljudskost koja odiše u školi, čine ovu školu drugačijom koja s pravom po meni nosi naziv, Savremena gimnazija. Sa ovakvim pristupom od samog početka, uspeh ove škole, a i naše dece sa vama, je neizbežan. Sve čestitke! Jelena Đorđević, Andrijina mama
Savremena u svakom smislu, naša škola pruža funkcionalno znanje i dobru pripremu za visoke škole i fakultete u Srbiji i inostranstvu. Primenom savremene i kreativne metodike nastave, u kojoj su nastava i procena dostignuća učenika usklađeni sa najvišim standardima postignuća za kraj opšteg srednjeg obrazovanja, naša škola temeljno i kvalitetno unapređuje jezičku, matematičku, naučnu, umetničku, kulturnu, tehničku i informatičku kompetenciju – što je neophodno za nastavak obrazovanja i dalji profesionalni razvoj. Kabinetska nastava je propraćena upotrebom interaktivnih tabli i edukativnog softvera, a praktična istraživačkim radom i kritičkim razmišljanjem.