Rezultati opštinskog takmičenja u poznavanju opšte i nacionalne istorije

U prostorijama Savremene gimnazije u nedelju, 17. marta održano je opštinsko takmičenje u poznavanju opšte i nacionalne istorije – Vračar na kom su učestvovali i učenici Savremene gimnazije.

Takmičenje iz istorije

Rezultati takmičenja

Tabele sa rezultatima možete preuzeti na sledećim linkovima:

Zapaženi rezultati savremenih gimnazijalaca

Učenici Savremene gimnazije su pokazali zavidno poznavanje istorije.

Učenik prvog razreda Minja Ćirić zauzeo je prvo mesto sa 39 bodova, dok je učenik Jovan Kuzmanović zauzeo treće mesto sa 34 boda.

U konkurenciji II razreda gimnazije opšteg i društveno-jezičkog smera čak četiri učenika Savremene gimnazije našlo se među najboljima, a to su Sofija Škaro, Katarina Vučićević, Luka Duckinovski i Sara Čučaković.

Čestitamo svima na učešću i pokazanom znanju.

 

Prezadovoljna sam i ponosna sam što sam roditelj učenika Savremene gimnazije. Već pri prvom susretu sa rukovodstvom škole, kada sam se interesovala o upisu svog deteta, uvidela sam sa koliko ljubavi, entuzijazma i profesionalizma pristupate svom radu. Bila sam zadivljena pristupom, idejama i načinom rada. Tako nešto postoji i kod nas! Ne treba Vam dugo da shvatite da je to škola koju biste poželeli svakom detetu. Kreativnost, savremena tehnologija , kvalitetno obrazovanje, ali pre svega ljudskost koja odiše u školi, čine ovu školu drugačijom koja s pravom po meni nosi naziv, Savremena gimnazija. Sa ovakvim pristupom od samog početka, uspeh ove škole, a i naše dece sa vama, je neizbežan. Sve čestitke! Jelena Đorđević, Andrijina mama
Savremena u svakom smislu, naša škola pruža funkcionalno znanje i dobru pripremu za visoke škole i fakultete u Srbiji i inostranstvu. Primenom savremene i kreativne metodike nastave, u kojoj su nastava i procena dostignuća učenika usklađeni sa najvišim standardima postignuća za kraj opšteg srednjeg obrazovanja, naša škola temeljno i kvalitetno unapređuje jezičku, matematičku, naučnu, umetničku, kulturnu, tehničku i informatičku kompetenciju – što je neophodno za nastavak obrazovanja i dalji profesionalni razvoj. Kabinetska nastava je propraćena upotrebom interaktivnih tabli i edukativnog softvera, a praktična istraživačkim radom i kritičkim razmišljanjem.