Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >>
Zanimljivi susreti u Savremenoj: Druženje učenika sa Đuletom Van Gogom i Dragoljubom Đuričićem

Savremenu gimnaziju su u utorak, 21. maja, posetili Zvonimir Đukić iz grupe „Van Gog” i poznati bubnjar Dragoljub Đuričić, a veliki broj radoznalih učenika došao je da ih čuje i sa njima porazgovara o muzici, njihovoj karijeri, najzanimljivijim anegdotama i uspomenama.

Zašto zgrada u kojoj se nalazi Savremena za Đuleta ima posebnu simboliku?

Učenicima se prvo obratio Đule, osnivač, gitarista i vokal jednog od najpoznatijih rok bendova na našim prostorima – „Van Goga”. Pažnju učenika pridobio je svojom neposrednošću i odmah je uspostavio odličnu komunikaciju sa njima.

Svoje predstavljanje Đule je započeo rečima da savremeni gimnazijalci ne treba da misle da su bolji od svojih vršnjaka iz kraja zato što idu u privatnu školu, već da treba da se trude da budu posebni, svoji, drugačiji…

„Van Gog”

Pričao im je i o svojim počecima, koji su bili na petom spratu Beograđanke, gde su svi bili zaljubljeni u jednu gitaru, koju je kasnije kupio Milan Mladenović, gitarista i pevač čuvenog beogradskog benda osamdesetih godina „Ekatarine Velike”.

Tako je Đule istakao da za njega zgrada u kojoj se nalazi i Savremena gimnazija ima posebnu simboliku i da mu je prava čast obraćati se savremenim učenicima.

Burna diskusija – da li je bolje lošem čoveku na dobrom putu ili dobrom na lošem putu

U razgovoru Đule je postavljao razna pitanja učenicima, a jedno od njih je bilo da li je bolje lošem čoveku na dobrom putu ili dobrom na lošem putu.

Učenici su imali interesantne odgovore, ali su zajedno došli do zaključka da tačan odgovor zapravo i ne postoji. Dobar čovek će na lošem putu naći način da se izvuče, dok će loš imati šansu da na tom dobrom putu postane bolji.

Bubnjar Dragoljub Đuričić otkrio kako se neguje entuzijazam

I jedan od najpoznatijih bubnjara na našim prostorima, poznat kao bubnjar bendova „YU grupa”, „Leb i sol” i „Kerber” i član pratećih bendova Zdravka Čolića i Đorđa Balaševića, Dragoljub Đuričić obratio se učenicima Savremene.

On je u sličnom, pristupačnom tonu pričao savremenim gimnazijalcima o svom detinjstvu na Cetinju, o tome kako je odgajao sina i kako u 67. godini ima isti entuzijazam kao i sa 20 godina.

Oba gosta su plenila pažnjom i podelila neka svoja životna iskustva i stavove, tako da su učenici obojicu ispratili gromoglasnim aplauzom. Verujemo da će im ovo lepo druženje dugo ostati u sećanju, a Savremena nastavlja da neguje tradiciju održavanja zanimljivih susreta u školi.

Prezadovoljna sam i ponosna sam što sam roditelj učenika Savremene gimnazije. Već pri prvom susretu sa rukovodstvom škole, kada sam se interesovala o upisu svog deteta, uvidela sam sa koliko ljubavi, entuzijazma i profesionalizma pristupate svom radu. Bila sam zadivljena pristupom, idejama i načinom rada. Tako nešto postoji i kod nas! Ne treba Vam dugo da shvatite da je to škola koju biste poželeli svakom detetu. Kreativnost, savremena tehnologija , kvalitetno obrazovanje, ali pre svega ljudskost koja odiše u školi, čine ovu školu drugačijom koja s pravom po meni nosi naziv, Savremena gimnazija. Sa ovakvim pristupom od samog početka, uspeh ove škole, a i naše dece sa vama, je neizbežan. Sve čestitke! Jelena Đorđević, Andrijina mama
Savremena u svakom smislu, naša škola pruža funkcionalno znanje i dobru pripremu za visoke škole i fakultete u Srbiji i inostranstvu. Primenom savremene i kreativne metodike nastave, u kojoj su nastava i procena dostignuća učenika usklađeni sa najvišim standardima postignuća za kraj opšteg srednjeg obrazovanja, naša škola temeljno i kvalitetno unapređuje jezičku, matematičku, naučnu, umetničku, kulturnu, tehničku i informatičku kompetenciju – što je neophodno za nastavak obrazovanja i dalji profesionalni razvoj. Kabinetska nastava je propraćena upotrebom interaktivnih tabli i edukativnog softvera, a praktična istraživačkim radom i kritičkim razmišljanjem.