Septembar koji su svi jedva čekali: Počela nova savremena avantura – časovi u prirodi

I ove godine savremeni gimnazijalci, sada već tradicionalno, prve školske nedelje zanimljive časove imaju u učionici bez zidova

Prvaci na početku školovanja saznali zašto Savremena ima stvarno drugačiju nastavu

Nakon svečanog prijema i prvog susreta sa novom školom, učenici prvog razreda Savremene gimnazije bili su u mogućnosti da se već u utorak upoznaju sa savremenim školskim životom. 

Sa svojim profesorima krstarili su Dunavom i Savom kako bi doživeli Beograd iz malo drugačije perspektive. Plovivši pored kasarne rečne mornarice, Ratnog ostrva, Kule Nebojša, Muzeja savremene umetnosti i ostalih znamenitosti, pitanja gimnazijalaca su se množila dok su im profesori odgovarali, ukazujući im na neobične detalje iz bogate istorije srpskog belog grada.

Krstarenje i Kalemegdan

Međutim, boravku u učionici bez zidova tu nije bio kraj. Savremeni prvaci su se već druge nedelje uputili ka Kalemegdanu, gde su pomoću mapa i karata, tragajući za blagom, pronalazili obeležena mesta i rešavali zagonetke. Dok su se na krstarenju međusobno bolje upoznavali, probudili su takmičarski i osnažili istraživački duh.

Drugaci na panoramskom razgledanju grada i orijentiringu

I savremeni drugaci imali su neobične avanture u prvoj školskoj nedelji. Oni su obišli Beograd posmatrajući ga iz otvorenog autobusa. Otkrili su nam da neke „skrivene lepote belog grada” ranije nisu videli, iako mnogi od njih u njemu žive od rođenja.

Orijentiring

Ubrzo su pred sobom imali još jedan izazov – trebalo je da pređu mnogo kilometara u Hajd parku kako bi došli do zacrtanog cilja. Da bi se ova avantura uspešno završila, pored kompasa, metra i mape, bili su potrebni strpljenje, upornost i fizička spremnost. Pored odlične zabave u orijentiringu, istovremeno osnažujući svoja prijateljstva, učenici su otkrili koliko su sposobni, kreativni i snalažljivi. 

Nezaboravan provod trećaka u Botaničkoj bašti i na panoramskom razgledanju

Ni za učenike trećeg razreda Savremene gimnazije prva medelja nije bila ništa manje interesantna. Zidove učionica trećaci su zamenili raskošnom oazom prirode koja se nalazi u samom centru Beograda – Botaničkom baštom „Jevremovac”, a uživali su i u panoramskom razgledanju grada, tokom kojeg su imali priliku da saznaju zanimljive informacije o srpskoj prestonici i njenoj bogatoj istoriji. 

Panorama i Botanička bašta

Zajedno sa profesorima, učenici su u „Jevremovcu” aktivno tražili skrivene biljne vrste, istovremeno uživajući u prirodnim lepotama i biljnom bogatstvu, po kom je poznato ovo mesto. Do narednog koraka igrice, koju su za njih pripremili profesori, delilo ih je rešavanje logičkih zagonetaka i asocijacija, koje su oni uspešno savladavali, među kojima je bio i „bio-selfie” pored određenih biljaka, što im se naročito dopalo. Čitanjem mapa, snalaženjem u prostoru, mentalnim, fizičkim i kreativnim razgibavanjem savremeni gimnazijalci stekli su nova znanja, razvili problemsko razmišljanje i probudili svoju maštu.

Čari Zemunske trke i tajne Kalemegdana otkrili četvrtaci

Na različitim lokalitetima u Zemunu maturanti su rešavali zagonetke kako bi došli do cilja. Po ugledu na svetski događaj „The Amazing Race”, do cilja su stigli najdomišljatiji i oni koji su pokazali svoje pravo znanje – tim koji su činili Balša, Petar, Ognjen i Marija.

Ubrzo nakon ove aktivnosti, četvrtaci su posetili i Kalemegdan, gde su videli neuobičajena mesta koja su sakrivena od svakodnevice i očiju javnosti. Obišli su Rimski bunar, antičke bunkere, koje je koristio i Josip Broz, i još mnogo toga zanimljivog i neočekivanog, i proširili svoja znanja o prošlosti grada u kome žive.

Podzemni Beograd

Savremene olimpijske igre okupile sve učenike

Savremena gimnazija nastoji da zanimljivim i kretivnim sadržajima učenike dodatno motiviše i pripremi za nove školske izazove koji ih očekuju, pa je tako sve svoje učenike okupila i u petak, 6. septembra, na Savremenim olimpijskim igrama.

Sportski dan

Na ovom sportskom danu na Adi Ciganliji učenici svih razreda učestvovali su u različitim disciplinima poput trčanja, navlačenja konopca, šutiranja trojki, nabacivanja obruča i drugih aktivnosti koje su za njih osmislili profesori.

Učenici povezali sport i humanost u Parku prijateljstva

Nedugo zatim, 20. septembra, savremeni gimnazijalci iskoristili su lepo vreme za još jedno nadmetanje u sportskim disciplinama, u parku kod Ušća. Oni su po lepom vremenu pokazali svoju spremnost, veštine i sposobnosti u trčanju na 800 m i 1.000 m, kao i u ekipnim sportovima. Tokom ovog dana učenici su brojali svoje korake, čime su podržali Nurdor-ovu akciju „Pruži korak”.

Ovo zagrevanje, koje su savremeni gimnazijalci imali u septembru, pomoći će im da u predstojećoj školskoj godini daju svoj maksimum i postignu izuzetne rezultate.

Prezadovoljna sam i ponosna sam što sam roditelj učenika Savremene gimnazije. Već pri prvom susretu sa rukovodstvom škole, kada sam se interesovala o upisu svog deteta, uvidela sam sa koliko ljubavi, entuzijazma i profesionalizma pristupate svom radu. Bila sam zadivljena pristupom, idejama i načinom rada. Tako nešto postoji i kod nas! Ne treba Vam dugo da shvatite da je to škola koju biste poželeli svakom detetu. Kreativnost, savremena tehnologija , kvalitetno obrazovanje, ali pre svega ljudskost koja odiše u školi, čine ovu školu drugačijom koja s pravom po meni nosi naziv, Savremena gimnazija. Sa ovakvim pristupom od samog početka, uspeh ove škole, a i naše dece sa vama, je neizbežan. Sve čestitke! Jelena Đorđević, Andrijina mama
Savremena u svakom smislu, naša škola pruža funkcionalno znanje i dobru pripremu za visoke škole i fakultete u Srbiji i inostranstvu. Primenom savremene i kreativne metodike nastave, u kojoj su nastava i procena dostignuća učenika usklađeni sa najvišim standardima postignuća za kraj opšteg srednjeg obrazovanja, naša škola temeljno i kvalitetno unapređuje jezičku, matematičku, naučnu, umetničku, kulturnu, tehničku i informatičku kompetenciju – što je neophodno za nastavak obrazovanja i dalji profesionalni razvoj. Kabinetska nastava je propraćena upotrebom interaktivnih tabli i edukativnog softvera, a praktična istraživačkim radom i kritičkim razmišljanjem.