Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >>
Novinarsko izveštavanje gimnazijalaca o vanrednom stanju

Učenici četvrtog razreda su za vreme vanrednog stanja i prelaska na onlajn-nastavu na strimovanim časovima engleskog jezika uspešno obradili temu novinskih izveštaja. Zajedno sa profesorkom Milicom Aleksić, učenici su u skladu sa novonastalom situacijom koristili materijale BBC-ja koji su se bavili temama: kovid 19, panična kupovina, policijski čas, zabrane kretanja i slično. 

Cilj časa bio je da se učenici upoznaju sa strukturom novinskog izveštaja i novim vokabularom na engleskom koji pokriva temu epidemije i vanrednog stanja. 

Zanimljiv novinarski zadatak – izveštaj učenika tokom izolacije

Nakon što su učenici saznali više o novinarskom izveštavanju, dobili su zadatak da snime svoj izveštaj u trajanju od najmanje dva minuta na engleskom, u uslovima u skladu sa trenutnim zabranama. 

U samim izveštajima bilo je potebno da primene naučenu strukturu izveštaja i način izražavanja. Imajući to u vidu, gimnazijalci su radove snimali sa svog prozora, terase, prikazivali Beograd i druga mesta u kojima su se tada nalazili u toku policijskog časa, govorili iz improvizovanih studija iz svojih soba i slično. Njihova kreativnost i veština, pored ovoga, ogledala se i u montiranju različitih video-materijala i infografika, koje su pronalazili kako bi dobili krajnji proizvod. 

Ono što je posebno interesantno je da su se učenici zaista trudili da zvuče kao novinari, da oponašaju njihovu dikciju i stil izveštavanja i zvuče što profesionalnije. Primetno je da im je takav pristup bio zanimljiv i da je učenicima prijalo da se stave u neku drugu ulogu, dokumentuju trenutak u kom su se našli i možda jednog dana ovo pogledaju ponovo i sete se pandemije, ali i svog znanja engleskog jezika, onlajn-nastave i zanimljivih projekata Savremene gimnazije.

Prezadovoljna sam i ponosna sam što sam roditelj učenika Savremene gimnazije. Već pri prvom susretu sa rukovodstvom škole, kada sam se interesovala o upisu svog deteta, uvidela sam sa koliko ljubavi, entuzijazma i profesionalizma pristupate svom radu. Bila sam zadivljena pristupom, idejama i načinom rada. Tako nešto postoji i kod nas! Ne treba Vam dugo da shvatite da je to škola koju biste poželeli svakom detetu. Kreativnost, savremena tehnologija , kvalitetno obrazovanje, ali pre svega ljudskost koja odiše u školi, čine ovu školu drugačijom koja s pravom po meni nosi naziv, Savremena gimnazija. Sa ovakvim pristupom od samog početka, uspeh ove škole, a i naše dece sa vama, je neizbežan. Sve čestitke! Jelena Đorđević, Andrijina mama
Savremena u svakom smislu, naša škola pruža funkcionalno znanje i dobru pripremu za visoke škole i fakultete u Srbiji i inostranstvu. Primenom savremene i kreativne metodike nastave, u kojoj su nastava i procena dostignuća učenika usklađeni sa najvišim standardima postignuća za kraj opšteg srednjeg obrazovanja, naša škola temeljno i kvalitetno unapređuje jezičku, matematičku, naučnu, umetničku, kulturnu, tehničku i informatičku kompetenciju – što je neophodno za nastavak obrazovanja i dalji profesionalni razvoj. Kabinetska nastava je propraćena upotrebom interaktivnih tabli i edukativnog softvera, a praktična istraživačkim radom i kritičkim razmišljanjem.