Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >>
Strašno uzbudljivi časovi u Savremenoj: Noć veštica na stvarno drugačiji način

Ni ove godine profesori u Savremenoj nisu propustili priliku da obeleže Noć veštica, tzv. „Halloween”, jedan od omiljenih praznika ne samo dece već i svih mladih ljudi. S obzirom na epidemiološke uslove, škola nije dekorisana, ali su ipak časovi engleskog jezika i filozofije u danima pred 31. oktobar i Noć veštica bili u znaku ove proslave.

Provera znanja i jezičkih veština kroz zabavan pristup učenju

Naime, na časovima engleskog jezika tradicionalno se obrađivala ova tema, a ove godine su u tome učestvovali svi razredi u skladu sa svojim znanjem i jezičkim veštinama. Dok su prvaci gledali video o zanimljivoj istoriji praznika i radili Kahoot kviz, drugaci su nalazili paralele između gotske književnosti, Frankenštajna i drugih popularnih dela i Noći veštica. Trećaci su na Kombinovanom programu slušali horor priču „Laughing Jack” i analizirali stilske figure i ostale književne elemente koji doprinose osećaju straha i na taj način se spremali za zadatke koji ih čekaju na Cambridge ispitima, posle čega su u aplikaciji „Nearpod” delili svoja mišljenja o horor filmovima i pričama. Najstariji, četvrtaci, prvo su čuli poznate pesme Edgara Alana Poa „The Raven” i „Annabel Lee” pa su potom diskutovali o njihovoj vrednosti. Neki učenici su dobili i dodatne zadatke da napišu kritiku nekog horor filma koji su pogledali.

Oni učenici koji su se prijavili za sekciju „English TEA Time” dobili su prvi jezički izazov: zadatak se sastojao u tome da, inspirisani određenim strašnim rečenicama, učenici napišu kratku priču ili pesmu na engleskom.

Zanimljivo je da se i profesorka filozofije i logike Marica Đurić pridružila obeležavanju ovog dana tako što je učenicima zadala zadatak da reše misteriju ubistva. Na ovaj način podstakla je učenike da se zainteresuju za slučaj, analiziraju dostupne podatke i rešavaju problemski zadatak pred sobom koristeći logičko zaključivanje.

Ovo je dokaz da „Halloween” nije samo zabava već može da posluži i kao prilika za edukaciju i podstrek na interdisciplinarni pristup ukoliko se aktivnosti dobro i svrsishodno osmisle!

Prezadovoljna sam i ponosna sam što sam roditelj učenika Savremene gimnazije. Već pri prvom susretu sa rukovodstvom škole, kada sam se interesovala o upisu svog deteta, uvidela sam sa koliko ljubavi, entuzijazma i profesionalizma pristupate svom radu. Bila sam zadivljena pristupom, idejama i načinom rada. Tako nešto postoji i kod nas! Ne treba Vam dugo da shvatite da je to škola koju biste poželeli svakom detetu. Kreativnost, savremena tehnologija , kvalitetno obrazovanje, ali pre svega ljudskost koja odiše u školi, čine ovu školu drugačijom koja s pravom po meni nosi naziv, Savremena gimnazija. Sa ovakvim pristupom od samog početka, uspeh ove škole, a i naše dece sa vama, je neizbežan. Sve čestitke! Jelena Đorđević, Andrijina mama
Savremena u svakom smislu, naša škola pruža funkcionalno znanje i dobru pripremu za visoke škole i fakultete u Srbiji i inostranstvu. Primenom savremene i kreativne metodike nastave, u kojoj su nastava i procena dostignuća učenika usklađeni sa najvišim standardima postignuća za kraj opšteg srednjeg obrazovanja, naša škola temeljno i kvalitetno unapređuje jezičku, matematičku, naučnu, umetničku, kulturnu, tehničku i informatičku kompetenciju – što je neophodno za nastavak obrazovanja i dalji profesionalni razvoj. Kabinetska nastava je propraćena upotrebom interaktivnih tabli i edukativnog softvera, a praktična istraživačkim radom i kritičkim razmišljanjem.