U okviru saradnje sa Regionalnom agencijom za razvoj i evropske integracije Beograd, u Savremenoj gimnaziji je realizovana radionica sa ciljem promocije preduzetništva i ukazivanja na značaj razvijanja preduzetničkih veština.
Podeljeni u grupe, učenici I-1 su uz vođenje i podršku Ljiljane Marković iz Regionalne agencije za razvoj i evropske integracije Beograd imali zadatak da osmisle načine pokretanja svojih virtuelnih firmi, kampanje za promovisanje proizvoda i usluga, da odrede ciljnu grupu i pronađu ključnu reč kojom bi privukli potencijalne klijente.
Vešte preduzetničke ideje savremenih prvaka
U kratkom roku prezentovane su ideje za privlačenje klijenata prilikom prodaje automobila, za udomljavanje kućnih ljubimaca i organizaciju najboljih žurki u gradu.
Na kraju radionice učenici su bili zadovoljni stečenim iskustvom i izrazili su želju da se aktivnosti na temu preduzetništva realizuju i u narednom periodu.
U okviru ove radionice imali smo priliku da sebe, u relativno bliskoj budućnosti, zamislimo u ulozi organizatora na određenim poljima. Naša gošća je radila u Japanu i prenela nam je svoje utiske. Radionica mi se veoma dopala i odlično sam se snašla, rekla je savremena gimnazijalka Anja Čedić.
Savremena gimnazija je deo inovativnog projekta InnoSchool koji organizuje upravo Regionalna agencija za razvoj i evropske integracije, a čiji je cilj promovisanje preduzetničkog duha kod mladih i koji će nakon pilot-faze biti uvršten u program svih srednjih škola u Srbiji.