Učenici Kombinovanog programa koji slušaju predmet Umetnost i dizajn imali su priliku da učestvuju u zanimljivom internacionalnom interdisciplinarnom eTwinning projektu zajedno sa učenicima iz italijanskog grada Pinerolo.
Nakon inicijalnog upoznavanja sa vršnjacima, učenici su koristeći aplikaciju „Padlet” zajedno radili na zadacima analize komercijalnih reklama čiji je cilj da prodaju proizvod, kao i reklama čiji je cilj da osveste društvo o nekom važnom društvenom pitanju. Prethodno su naši učenici sa svojom profesorkom psihologije Marijom Đorđević, profesorkom engleskog Milicom Aleksić i profesorkom umetnosti i dizajna Tamarom Rajinac učili o psihologiji reklama, lingvističkim tehnikama koje se koriste u oglašavanju i audio-vizuelnim efektima. Učenici su zatim sami birali reklame koje žele da analiziraju po grupama, nakon čega su svoje analize prezentovali na engleskom jeziku na zajedničkom sastanku.
Naši učenici su na samim prezentacijama dobili posebne pohvale od profesorke Ane, kojoj je engleski jezik maternji i koja je na obuci u Italiji. Koleginica je bila oduševljena njihovom fluentnošću, izgovorom i vokabularom kojim vladaju.
Nakon završetka projekta naši učenici dobili su i dodatni zadatak iz predmeta Umetnost i dizajn, a to je da sami snime reklamu primenjujući sve što su naučili.
Svi učenici koji su učestvovali u projektu ističu da im je bilo veoma zanimljivo da upoznaju svoje vršnjake iz Italije, da čuju kako oni govore engleski, koja su njihova razmišljanja o uticaju reklama, kao i da dobiju povratnu informaciju od profesora iz inostranstva o svom radu i rezultatu.
Kako su savremeni gimnazijalci predstavili svoju stvarno drugačiju školu pogledajte OVDE.