Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >>
Interdisciplinarni časovi filozofije i srpskog jezika i književnosti

Početkom juna su u Savremenoj gimnaziji organizovani interdisciplinarni časovi filozofije i srpskog jezika i književnosti kao uvod u proučavanje poznatog romana Džordža Orvela „Životinjska farma”.

Savremeni učenici diskutovali o slobodi i ljudskim pravima

Savremeni profesori uvek prenose znanje na stvarno drugačiji način, a ovog puta ideja profesorke srpskog jezika i književnosti Zorane Putniković i profesorke filozofije Marice Đurić bila je da povežu filozofska učenja o zajednici i slobodi sa umetničkim svetom romana „Životinjska farma”, kao i da se učenici na taj način podstaknu da ideje ovog distopijskog dela posmatraju u okviru mnogo šire slike. S obzirom na to da ovaj roman iz temelja preispituje sve naše pretpostavke o savršenom društvu, profesorke su smatrale da bi bilo dobro da čuju i šta poznati filozofi Hobs, Lok i Ruso misle o društvenim zajednicama, a savremeni učenici vodili su izuzetno zanimljivu diskusiju o njihovim potpuno drugačijim pogledima na društvo i o tome čije učenje smatraju verovatnijim, zatim o slobodi, ljudskim pravima, kao i o načinu na koji doživljavaju ove koncepte.

Interdisciplinarni časovi za lakše i zanimljivije savladavanje gradiva

Na ovim časovima predstavljeni su i pojmovi utopije, distopije i antiutopije i napravljena je razlika među njima. Kako su distopijski romani, serije i filmovi posebno popularni poslednjih godina, savremeni učenici su uspešno povezali ideje ovog romana sa tim sadržajima i uočili sličnosti i razlike. Deo časa – anketu koja uvodi u priču o društvenim uređenjima i problemima – učenici su radili preko tableta u aplikaciji „Nearpod”.

Nakon ovakvog uvoda u čitanje romana, učenici su na narednim časovima srpskog jezika i književnosti diskutovali o samom romanu „Životinjska farma” i povezivali učenja sa ovih časova tokom analize. Ciljevi ovih interdisciplinarnih časova uspešno su ostvareni, a učenici su ih doživeli kao veoma zanimljive i neobične.

Pogledajte prezentaciju i uplovite u zanimljivi svet Džordža Orvela zajedno sa savremenim gimnazijalcima. 

Prezadovoljna sam i ponosna sam što sam roditelj učenika Savremene gimnazije. Već pri prvom susretu sa rukovodstvom škole, kada sam se interesovala o upisu svog deteta, uvidela sam sa koliko ljubavi, entuzijazma i profesionalizma pristupate svom radu. Bila sam zadivljena pristupom, idejama i načinom rada. Tako nešto postoji i kod nas! Ne treba Vam dugo da shvatite da je to škola koju biste poželeli svakom detetu. Kreativnost, savremena tehnologija , kvalitetno obrazovanje, ali pre svega ljudskost koja odiše u školi, čine ovu školu drugačijom koja s pravom po meni nosi naziv, Savremena gimnazija. Sa ovakvim pristupom od samog početka, uspeh ove škole, a i naše dece sa vama, je neizbežan. Sve čestitke! Jelena Đorđević, Andrijina mama
Savremena u svakom smislu, naša škola pruža funkcionalno znanje i dobru pripremu za visoke škole i fakultete u Srbiji i inostranstvu. Primenom savremene i kreativne metodike nastave, u kojoj su nastava i procena dostignuća učenika usklađeni sa najvišim standardima postignuća za kraj opšteg srednjeg obrazovanja, naša škola temeljno i kvalitetno unapređuje jezičku, matematičku, naučnu, umetničku, kulturnu, tehničku i informatičku kompetenciju – što je neophodno za nastavak obrazovanja i dalji profesionalni razvoj. Kabinetska nastava je propraćena upotrebom interaktivnih tabli i edukativnog softvera, a praktična istraživačkim radom i kritičkim razmišljanjem.