Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >>
Još bolja prohodnost učenika Savremene gimnazije na švajcarske univerzitete

Sa svoja četiri službena jezika, raznolikom kulturom, prelepim pejzažima i mirnom i sigurnom okolinom, Švajcarska nije samo popularna turistička destinacija već je i idealno mesto za studiranje, poznato po visokim akademskim standardima. To je jedan od razloga zbog kojih je Savremena gimnazija odlučila da se detaljnije upozna sa švajcarskim obrazovnim sistemom – kako bi svoje učenike što bolje pripremila za nastavak studija baš u ovoj zemlji.

Tim povodom, menadžerka Kembridž programa Savremene gimnazije Zorana Živanović posetila je, uz podršku partnerske agencije „Via Academica”, Fakultet za biznis i hotelijerstvo u Lucernu i saznala šta je to što švajcarski univerziteti najviše vrednuju prilikom upisa, koje uslove moraju da ispune naši učenici i kakve sve beneficije učenicima donosi studiranje na prestižnim univerzitetima u ovoj zemlji.

Obrazovanje u Švajcarskoj je holistički usmereno

Univerzitete u Švajcarskoj odlikuju holistički pristup obrazovanju i sveobuhvatan i dobro organizovan obrazovni sistem.

Iako se program može razlikovati od regije do regije, ono što je zajedničko u obrazovanju u bilo kom delu Švajcarske jeste fokusiranje na učenika i njegove veštine. Zbog toga se ⅔ učenika opredeljuje za program dualnog obrazovanja u stručnim školama, što im omogućava sticanje praktičnih veština. Na kraju svake školske godine učenici rade završne testove, na osnovu kojih se obrazovnovaspitni rad detaljno analizira i dalje unapređuje. U visokom obrazovanju izuzetno se vrednuju veštine rešavanja problema, kritičko mišljenje i životne veštine, zbog čega su učenici nakon završenog školovanja u potpunosti spremni za liderstvo na globalnom tržištu rada.

Šta posebno vrednuju švajcarski univerziteti?

Pored veoma bitnih akademskih postignuća i visokog proseka, univerziteti u Švajcarskoj veliku pažnju posvećuju transverzalnim veštinama učenika.

U skladu sa obrazovnom vizijom Savremene gimnazije, ove veštine 21. veka se u našoj školi već uveliko razvijaju i vrednuju tokom cele školske godine, zbog čega naši učenici mogu da se pohvale veoma naprednim digitalnim veštinama, veštinama rešavanja problema i komunikacije, kao i liderskim veštinama.

Pohvale za njihov rad, kao i potvrda da se Savremena gimnazija nalazi u krugu najkvalitetnijih obrazovnih ustanova u svetu, stižu i direktno od Fakulteta za biznis i hotelijerstvo u Lucernu. Kreiranje podsticajnog okruženja, pružanje najsavremenijeg obrazovanja i prilika za rast i napredovanje naših učenika nastaviće da čine Savremenu gimnaziju prepoznatljivom u celom svetu.

Učenici Savremene gimnazije imaju bolju startnu poziciju za upis švajcarskih fakulteta

Pored brojnih transverzalnih veština koje učenici Savremene gimnazije poseduju, sveobuhvatnost programa je još jedan plus koji našim učenicima omogućava odličnu prohodnost na fakultete u Švajcarskoj.

Na Nacionalnom programu učenici imaju priliku da sveobuhvatan kurikulum usvoje na savremen i kreativan način, dok na Kombinovanom programu mogu pohađati i dodatne Kembridž predmete, zahvaljujući kojima razvijaju kritičko mišljenje i uče na engleskom jeziku.

Unapređenje plana i programa za još bolje rezultate

U ime Savremene gimnazije, Zorana Živanović je u razgovoru sa koordinatorima za upis i praksu u Švajcarskoj saznala koji su to specifični uslovi za učenike koji planiraju upis u ovoj državi.

„Švajcarski program je više fokusiran na tržište rada, što znači da se mnogo više cene praktične veštine”, istakla je Zorana Živanović i naglasila da upravo to švajcarski univerziteti traže i od učenika koji dolaze iz drugih zemalja. „To je jedan od razloga zašto u Savremenoj gimnaziji stalno ističemo koliko je veliki značaj prakse i vannastavnih aktivnosti u razvoju učenika. Pored težnje ka što boljem akademskom uspehu, naše učenike ćemo podsticati da što aktivnije budu uključeni u brojne prakse koje za njih organizujemo, jer na taj način sebi stvaraju perspektivniju budućnost.”

Savremena gimnazija nastavlja da kontinuirano usavršava svoj obrazovni program i da prati svetske trendove koji učenicima donose bolju pozicioniranost u edukativnim krugovima širom sveta.

Prezadovoljna sam i ponosna sam što sam roditelj učenika Savremene gimnazije. Već pri prvom susretu sa rukovodstvom škole, kada sam se interesovala o upisu svog deteta, uvidela sam sa koliko ljubavi, entuzijazma i profesionalizma pristupate svom radu. Bila sam zadivljena pristupom, idejama i načinom rada. Tako nešto postoji i kod nas! Ne treba Vam dugo da shvatite da je to škola koju biste poželeli svakom detetu. Kreativnost, savremena tehnologija , kvalitetno obrazovanje, ali pre svega ljudskost koja odiše u školi, čine ovu školu drugačijom koja s pravom po meni nosi naziv, Savremena gimnazija. Sa ovakvim pristupom od samog početka, uspeh ove škole, a i naše dece sa vama, je neizbežan. Sve čestitke! Jelena Đorđević, Andrijina mama
Savremena u svakom smislu, naša škola pruža funkcionalno znanje i dobru pripremu za visoke škole i fakultete u Srbiji i inostranstvu. Primenom savremene i kreativne metodike nastave, u kojoj su nastava i procena dostignuća učenika usklađeni sa najvišim standardima postignuća za kraj opšteg srednjeg obrazovanja, naša škola temeljno i kvalitetno unapređuje jezičku, matematičku, naučnu, umetničku, kulturnu, tehničku i informatičku kompetenciju – što je neophodno za nastavak obrazovanja i dalji profesionalni razvoj. Kabinetska nastava je propraćena upotrebom interaktivnih tabli i edukativnog softvera, a praktična istraživačkim radom i kritičkim razmišljanjem.