Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >>
Blackout poezija savremenih gimnazijalaca

Profesori Savremene gimnazije su još jednom pokazali zašto su časovi u ovoj školi ono što ih izdvaja od drugih. Učenici IV3 i IV4 su umesto klasičnih časova utvrđivanja znanja o poeziji Vaska Pope i Miodraga Pavlovića pravili sopstvenu poeziju od njihovih stihova. Tehnika koju su koristili zove se ,,blackout poetry’’ i podrazumeva da sa papira na kom su ištampane pesme učenici izdvoje reči koje sklapaju u smislenu celinu, a zatim ostatak papira prekriju crtežima. Svoju pesmu su morali da analiziraju pred profesorkom i ostatkom odeljenja i da se tako, bar na kratko, stave u ulogu pesnika koji svoje delo predstavlja svetu.

 

 

 

 

 

Kreativno učenje je efikasnije i produktivnije

Profesorka srpskog jezika i književnosti Zorana Putniković htela je na ovaj način da pokaže učenicima da postoje mnogi kreativni načini da se analizira jedno književno delo, vodeći se time da oni najbolje uče kada im se da mogućnost da sami kreiraju nešto novo na osnovu znanja koje imaju. Osim što su se zabavili i pokazali svoju kreativnost, sigurni smo da su dobro zapamtili stihove koje su izdvojili i da su poeziju počeli da posmatraju na drugačiji način.

Pregledajte učeničke radove, kao i slike samog procesa stvaranja ,,blackout’’ poezije.

Učenici su bili oduševljeni aktivnošću do te mere da su predložili da bude što više ovakvih časova i istakli da već imaju ideje za neke naredne.

Izdvajamo za vas dve pesme nastale od stihova ovih pesnika, rekreirane od strane učenika Savremene gimnazije.

,,Treba
gledati
svakog ko se javi
između čoveka i Boga
Branite
srce
neka vas nađe svetlo
i pesma.’’ (Anja Milošević)

,,Umro je neko blizu
u sivom parku
smrt je ostala u praznoj sobi
svet je postao lakši.
Zar iko ostane veran
onome što izgubi
niko na nikog ne liči
to je smešno.’’ (Anastasija Vojnović)

 

Prezadovoljna sam i ponosna sam što sam roditelj učenika Savremene gimnazije. Već pri prvom susretu sa rukovodstvom škole, kada sam se interesovala o upisu svog deteta, uvidela sam sa koliko ljubavi, entuzijazma i profesionalizma pristupate svom radu. Bila sam zadivljena pristupom, idejama i načinom rada. Tako nešto postoji i kod nas! Ne treba Vam dugo da shvatite da je to škola koju biste poželeli svakom detetu. Kreativnost, savremena tehnologija , kvalitetno obrazovanje, ali pre svega ljudskost koja odiše u školi, čine ovu školu drugačijom koja s pravom po meni nosi naziv, Savremena gimnazija. Sa ovakvim pristupom od samog početka, uspeh ove škole, a i naše dece sa vama, je neizbežan. Sve čestitke! Jelena Đorđević, Andrijina mama
Savremena u svakom smislu, naša škola pruža funkcionalno znanje i dobru pripremu za visoke škole i fakultete u Srbiji i inostranstvu. Primenom savremene i kreativne metodike nastave, u kojoj su nastava i procena dostignuća učenika usklađeni sa najvišim standardima postignuća za kraj opšteg srednjeg obrazovanja, naša škola temeljno i kvalitetno unapređuje jezičku, matematičku, naučnu, umetničku, kulturnu, tehničku i informatičku kompetenciju – što je neophodno za nastavak obrazovanja i dalji profesionalni razvoj. Kabinetska nastava je propraćena upotrebom interaktivnih tabli i edukativnog softvera, a praktična istraživačkim radom i kritičkim razmišljanjem.