Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >>
Uroš Tirnanić nastavlja da ređa uspehe iz literarne oblasti i kao maturant

Savremeni maturant Uroš Tirnanić je na literarnom konkursu Leto bez brige, provedi kraj knjige osvojio prvo mesto treći put zaredom, a na konkursu Dosta su svetu jedne Šumarice za 2022. godinu treće mesto.

Škola nije samo mesto gde se prenose znanja već se u njoj osposobljavamo i za doživotno učenje

Poslednje tri godine učestvovao sam na konkursu Leto bez brige, provedi kraj knjige, koji organizuje Društvo školskih bibliotekara Srbije i sva tri puta sam osvojio prvo mesto. Ove godine tema je bila u vezi sa školskim bibliotekama i značajem školskih bibliotekara, te sam radom pokušao da istaknem da biblioteka nije samo mesto gde uzimamo knjige raznih pisaca već i multimedijalni centar koji je opremljen knjigama i informacijama iz svih školskih predmeta, neizostavan segment za stalno učenje i razvijanje kritičkog mišljenja, jer škola nije samo mesto gde se prenose znanja već se u njoj osposobljavamo i za doživotno učenje, kaže Uroš Tirnanić.

Kroz pesme se istorija oduvek prenosila i budila svest kod ljudi

Na tradicionalnom konkursu Dosta su svetu jedne Šumarice, na kome je učestvovala 31 srednja škola iz Srbije, Crne Gore i Bosne i Hercegovine, na zadatu temu Oni suzu ne traže. Oni reč traže osvojio sam treće mesto. Kao pesnik, osetio sam odgovornost da kroz poeziju najiskrenije prenesem istoriju o streljanju tri hiljade ljudi u Šumaricama, oktobra 1941, jer se kroz pesme istorija oduvek prenosila i budila svest kod ljudi. Istorija zapisana u stihu lakše se i duže pamti, dodaje Uroš.

Uroš nas je ponovo iznenadio zrelošću svojih radova

Uroš Tirnanić je učenik od kog sada, posle toliko nagrada, očekujemo neku novu i ne iznenađujemo se kad je osvoji. Međutim, ono što nas uvek iznenadi jeste to što je napisao, način na koji je obradio temu, zrelost kojom joj je pristupio. Čitajući njegove radove, razmišljala sam koliko su oni dostojni zbirke koja će ih objediniti, pa sam zato odlučila da napravim blog i stavim ih na jedno mesto, rekla je Uroševa profesorka srpskog jezika i književnosti Marina Kuzmanović

Uroševe radove možete pročitati u sledećim dokumentima:

Prezadovoljna sam i ponosna sam što sam roditelj učenika Savremene gimnazije. Već pri prvom susretu sa rukovodstvom škole, kada sam se interesovala o upisu svog deteta, uvidela sam sa koliko ljubavi, entuzijazma i profesionalizma pristupate svom radu. Bila sam zadivljena pristupom, idejama i načinom rada. Tako nešto postoji i kod nas! Ne treba Vam dugo da shvatite da je to škola koju biste poželeli svakom detetu. Kreativnost, savremena tehnologija , kvalitetno obrazovanje, ali pre svega ljudskost koja odiše u školi, čine ovu školu drugačijom koja s pravom po meni nosi naziv, Savremena gimnazija. Sa ovakvim pristupom od samog početka, uspeh ove škole, a i naše dece sa vama, je neizbežan. Sve čestitke! Jelena Đorđević, Andrijina mama
Savremena u svakom smislu, naša škola pruža funkcionalno znanje i dobru pripremu za visoke škole i fakultete u Srbiji i inostranstvu. Primenom savremene i kreativne metodike nastave, u kojoj su nastava i procena dostignuća učenika usklađeni sa najvišim standardima postignuća za kraj opšteg srednjeg obrazovanja, naša škola temeljno i kvalitetno unapređuje jezičku, matematičku, naučnu, umetničku, kulturnu, tehničku i informatičku kompetenciju – što je neophodno za nastavak obrazovanja i dalji profesionalni razvoj. Kabinetska nastava je propraćena upotrebom interaktivnih tabli i edukativnog softvera, a praktična istraživačkim radom i kritičkim razmišljanjem.