Početkom decembra u školi je održano takmičenje učenika drugog razreda, čiji je cilj bio da objedini znanje latinskog i engleskog jezika.
Učenici su oformili timove od pet učenika koji su predstavljali odeljenje. Među takmičarima se našla i grupa učenika trećeg razreda koja je htela da proveri svoje znanje o antičkim mitovima i svoju spretnost.
Predstavljanje grčkih mitova kroz umetnička dela, sastavljanje slagalice i kviz o poznavanju mitologije
Koristeći Colorful Vintage Illustrative Virtual Museum Presentation u programu Canva, trebalo je predstaviti čuvene grčke mitove koristeći umetnička dela, pri čemu će prezentacija biti kao virtuelna šetnja kroz muzej.
Sastavljanje slagalice od 260 delova i davanje odgovora na sledeća pitanja i zadatke:
- Kako biste preveli natpis na latinskom: Orbis Terrae Compendiosa Descriptio Ex peristissimorum totius orbis Gaeographorum operibus desumpta?
- Koji mitski kontinent je skriven na mapi?
- Koje mitsko biće ste pronašli na mapi (barem dva)?
- Pronađite natpis koji govori kako je Amerika dobila ime.
- Pronađite natpis koji govori ko je otkrio Australiju.
- Pokažite gde se na mapi nalazi ime virusa koji je trenutno aktuelan širom sveta.
- Koji pojmovi u svom nazivu kriju pojmove veliki i mali? Pronađite ih na latinskom i pokažite na mapi.
- Ko je autor mape Decorative Double Hemisphere Map?
- Koja je cena ove mape?
- Koliko kontinenata ima prikaze životinja koje nastanjuju te oblasti?
Kviz poznavanja mitologije, koji je na engleskom jeziku i za koji su potrebni ne samo znanje već i spretnost i brzina
Predstavljanje znanja iz latinskog i engleskog jezika uz timski rad i duh
Pobedilo je odeljenje II-6, koje je ne samo za takmičare već i za sve učenike odeljenja osvojilo vrednu nagradu – najvišu ocenu iz latinskog i engleskog jezika.
Nastavnice Natalija Stanković, Maja Merdović i Olivera Marjanović zajedničkim snagama su učinile da ovo takmičenje ne bude samo obična provera znanja, nego i mogućnost da se kroz timski rad i duh predstavi znanje latinskog i engleskog jezika.
Savremena gimnazija nastoji da na ovaj način osavremeni pristup i učini nastavu stvarno drugačijom.