Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >>
Učenice Savremene gimnazije učestvovale u finalu startap takmičenja „Preduzetništvo u IT-ju”

Savremene gimnazijalke Klara Petrović i Lara Veselinović su 28. marta učestvovale u finalu startap takmičenja za učenike III i IV razreda pod nazivom „Preduzetništvo u IT-ju”, koje je ove školske godine prvi put organizovala Srednja škola za informacione tehnologije. Poziv za takmičenje izazvao je odlične reakcije i naišao na veliki odziv takmičarskih ekipa.

Takmičenje je počelo u 13:30, a održalo se u Amfiteatru Aneksa G. Voditelj programa bio je profesor Mladen Stanić, a svoje startap ideje publici je predstavilo ukupno 20 timova. Stručni žiri je pažljivo saslušao sve preduzetničke ideje i odabrao tim sa najboljom idejom, koja je, istovremeno, i najbolje predstavljena.

Upoznala sam nove, ambiciozne ljude, koji su mi proširili vidike

Ovo nije bilo prvo startap takmičenje na kome sam učestvovala, ali mi je omiljeno do sada, ne samo zato što sam se lepo provela već i zato što sam upoznala nove, ambiciozne ljude, koji su mi proširili vidike. Posebno sam ponosna na Klarin i svoj rad, jer smo se potrudile da za tih pet minuta na kreativan način predstavimo dobru biznis ideju i mislim da smo uspele u tome. Iako sa ovog takmičenja nismo ponele bilo kakvu materijalnu nagradu, za mene je najveća nagrada samo iskustvo koje sam stekla, rekla je savremena gimnazijalka Lara Veselinović.

Ovo takmičenje je bilo jedno nezaboravno iskustvo

Htela bih, pre svega, da zahvalim profesorkama Milici Aleksić i Tamari Rajinac, koje su nam bile velika podrška tokom celog takmičenja. Sam proces stvaranja ideja i osmišljavanja prezentacije bio je način da se upoznamo sa svim koracima koji su ključni za stvaranje dobrog biznisa. To što sam imala priliku da saslušam sve ideje i popričam sa svim ambicioznim učesnicima za mene predstavlja najlepši deo ovog takmičenja. Zadovoljna sam što smo Lara i ja za samo pet minuta uspele da predstavimo svoju kreativnost na primeru biznis ideje i, što je najvažnije, zainteresujemo ostale učesnike. Ovo takmičenje je bilo jedno nezaboravno iskustvo, rekla je savremena gimnazijalka Klara Petrović.

Prezadovoljna sam i ponosna sam što sam roditelj učenika Savremene gimnazije. Već pri prvom susretu sa rukovodstvom škole, kada sam se interesovala o upisu svog deteta, uvidela sam sa koliko ljubavi, entuzijazma i profesionalizma pristupate svom radu. Bila sam zadivljena pristupom, idejama i načinom rada. Tako nešto postoji i kod nas! Ne treba Vam dugo da shvatite da je to škola koju biste poželeli svakom detetu. Kreativnost, savremena tehnologija , kvalitetno obrazovanje, ali pre svega ljudskost koja odiše u školi, čine ovu školu drugačijom koja s pravom po meni nosi naziv, Savremena gimnazija. Sa ovakvim pristupom od samog početka, uspeh ove škole, a i naše dece sa vama, je neizbežan. Sve čestitke! Jelena Đorđević, Andrijina mama
Savremena u svakom smislu, naša škola pruža funkcionalno znanje i dobru pripremu za visoke škole i fakultete u Srbiji i inostranstvu. Primenom savremene i kreativne metodike nastave, u kojoj su nastava i procena dostignuća učenika usklađeni sa najvišim standardima postignuća za kraj opšteg srednjeg obrazovanja, naša škola temeljno i kvalitetno unapređuje jezičku, matematičku, naučnu, umetničku, kulturnu, tehničku i informatičku kompetenciju – što je neophodno za nastavak obrazovanja i dalji profesionalni razvoj. Kabinetska nastava je propraćena upotrebom interaktivnih tabli i edukativnog softvera, a praktična istraživačkim radom i kritičkim razmišljanjem.