Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >>
Kroz istoriju i kulturu: Obrazovna tura učenika II razreda Savremene gimnazije

Pored upoznavanja sa rimskom istorijom Beograda, učenici II razreda Savremene gimnazije imali su priliku da sa svojom nastavnicom latinskog jezika, Natalijom Stanković, saznaju i o mnogim drugim znamenitostima koje krase glavni grad Srbije. Tokom šetnje, učenici su saznali da statua Kneza Mihajla na konju, smeštena na glavnom beogradskom trgu, pokazuje prema neoslobođenim zemljama, simbolično gledajući ka tadašnjem neprijatelju.

Tura učenika kroz istoriju i kulturu Beograda
Statua Branislava Nušića i drugi spomenici grada

Nedaleko od Trga republike, učenici su se upoznali sa statuom Branislava Nušića, čuvenog srpskog pisca i dramaturga. Saznali su da se ispred zgrade Narodne skupštine nalazi delo čuvenog vajara Tome Rosandića, koje prikazuje bogatstvo i raznolikost srpske kulturne baštine.

Poseta Srpskoj akademiji nauka i umetnosti

Značajnu pažnju učenici su posvetili i poseti Srpskoj akademiji nauka i umetnosti, gde su saznali više o njenom osnivanju i značaju u razvoju naučne i umetničke misli u Srbiji. Takođe, posetili su Sabornu crkvu gde su učestvovali u obeležavanju godišnjice smrti Dositeja Obradovića, a upoznali su se i sa razlikama između pravoslavne i katoličke crkve, kao i sa čijim se moštima može susresti unutar ove crkve.

Istorija Beogradske biblioteke i Mihajlo Petrović Alas

Jedan deo šetnje bio je posvećen i obrazovanju o istoriji Beogradske biblioteke koja je prvobitno bila smeštena u zgradi koja je srušena tokom bombardovanja Beograda, kao i upoznavanje sa životom i radom Mihajla Petrovića Alasa, čuvenog srpskog matematičara.
Ovaj obrazovni izlet bio je prilika da učenici ne samo da čuju, već i vide brojne kulturne i istorijske znamenitosti Beograda, koje su mnogo puta ranije mimoišli ne znajući njihov pravi značaj. Ambijentalna nastava pokazala se kao izuzetno koristan način da se teorijsko znanje praktično primeni i doživi, čime se obogaćuje opšta kultura i razumevanje učenika o sopstvenoj zemlji i nasleđu.

Prezadovoljna sam i ponosna sam što sam roditelj učenika Savremene gimnazije. Već pri prvom susretu sa rukovodstvom škole, kada sam se interesovala o upisu svog deteta, uvidela sam sa koliko ljubavi, entuzijazma i profesionalizma pristupate svom radu. Bila sam zadivljena pristupom, idejama i načinom rada. Tako nešto postoji i kod nas! Ne treba Vam dugo da shvatite da je to škola koju biste poželeli svakom detetu. Kreativnost, savremena tehnologija , kvalitetno obrazovanje, ali pre svega ljudskost koja odiše u školi, čine ovu školu drugačijom koja s pravom po meni nosi naziv, Savremena gimnazija. Sa ovakvim pristupom od samog početka, uspeh ove škole, a i naše dece sa vama, je neizbežan. Sve čestitke! Jelena Đorđević, Andrijina mama
Savremena u svakom smislu, naša škola pruža funkcionalno znanje i dobru pripremu za visoke škole i fakultete u Srbiji i inostranstvu. Primenom savremene i kreativne metodike nastave, u kojoj su nastava i procena dostignuća učenika usklađeni sa najvišim standardima postignuća za kraj opšteg srednjeg obrazovanja, naša škola temeljno i kvalitetno unapređuje jezičku, matematičku, naučnu, umetničku, kulturnu, tehničku i informatičku kompetenciju – što je neophodno za nastavak obrazovanja i dalji profesionalni razvoj. Kabinetska nastava je propraćena upotrebom interaktivnih tabli i edukativnog softvera, a praktična istraživačkim radom i kritičkim razmišljanjem.