Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >>
Nastavnice engleskog jezika Milica Aleksić i Olivera Marjanović na radionici Američkog kutka u Beogradu

Dana 20. maja 2024. godine, nastavnice engleskog jezika Milica Aleksić i Olivera Marjanović su, na poziv Američkog kutka u Beogradu, prisustvovale radionici pod nazivom „Incorporating STEAM Elements into the English Language Classroom”. Radionicu je održala dr Carlise Womack-Wynner, redovni profesor na obrazovnom koledžu na Univerzitetu Severne Džordžije, SAD.

Tema radionice - STREAM princip

Tema radionice bila je uključivanje STREAM principa u nastavu engleskog jezika. Za razliku od već poznatih STEM i STEAM principa koji uključuju interdisciplinarni pristup učenju kroz nauku, tehnologiju, inženjering, umetnost i matematiku (engl. STEM = science, technology, engineering and mathematics; STEAM = science, technology, engineering, art and mathematics), STREAM princip uključuje i čitanje kao važan element u sticanju znanja (engl. reading).

STREAM princip može promovisati usvajanje jezika integracijom čitanja sadržaja, koristeći ispitivanje kao sredstvo za unapređenje vokabulara i istovremeno istraživanje sadržaja i jezika. Naše nastavnice su se angažovale u ispitivanju koja od ponuđenih mešavina sastojaka može napraviti najbolje balone od sapunice, kao i kako se mesečeve mene mogu prikazati uz pomoć keksića i čoko krema.
Zabava koju su doživele kroz ove primere učenja na radionici (što možete videti na fotografijama) biće inspiracija za slične aktivnosti primenom ovih principa i u Savremenoj gimnaziji već naredne školske godine.

Prezadovoljna sam i ponosna sam što sam roditelj učenika Savremene gimnazije. Već pri prvom susretu sa rukovodstvom škole, kada sam se interesovala o upisu svog deteta, uvidela sam sa koliko ljubavi, entuzijazma i profesionalizma pristupate svom radu. Bila sam zadivljena pristupom, idejama i načinom rada. Tako nešto postoji i kod nas! Ne treba Vam dugo da shvatite da je to škola koju biste poželeli svakom detetu. Kreativnost, savremena tehnologija , kvalitetno obrazovanje, ali pre svega ljudskost koja odiše u školi, čine ovu školu drugačijom koja s pravom po meni nosi naziv, Savremena gimnazija. Sa ovakvim pristupom od samog početka, uspeh ove škole, a i naše dece sa vama, je neizbežan. Sve čestitke! Jelena Đorđević, Andrijina mama
Savremena u svakom smislu, naša škola pruža funkcionalno znanje i dobru pripremu za visoke škole i fakultete u Srbiji i inostranstvu. Primenom savremene i kreativne metodike nastave, u kojoj su nastava i procena dostignuća učenika usklađeni sa najvišim standardima postignuća za kraj opšteg srednjeg obrazovanja, naša škola temeljno i kvalitetno unapređuje jezičku, matematičku, naučnu, umetničku, kulturnu, tehničku i informatičku kompetenciju – što je neophodno za nastavak obrazovanja i dalji profesionalni razvoj. Kabinetska nastava je propraćena upotrebom interaktivnih tabli i edukativnog softvera, a praktična istraživačkim radom i kritičkim razmišljanjem.