VAŠA NAJBOLJA NOVOGODIŠNJA ODLUKA: Do 43% popusta na školarinu samo do 5.1. >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> VAŠA NAJBOLJA NOVOGODIŠNJA ODLUKA: Do 43% popusta na školarinu samo do 5.1. >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> VAŠA NAJBOLJA NOVOGODIŠNJA ODLUKA: Do 43% popusta na školarinu samo do 5.1. >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> VAŠA NAJBOLJA NOVOGODIŠNJA ODLUKA: Do 43% popusta na školarinu samo do 5.1. >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >>
U Savremenoj gimnaziji obeležen Evropski dan jezika

Kao i svake godine, Savremena gimnazija se trudi da na interesantan i edukativan način obeleži važne datume tokom školske godine.

Povodom Evropskog dana jezika, koji se obeležava 26. septembra, profesorka Milica Aleksić tradicionalno priprema zanimljive aktivnosti za učenike u skladu sa njihovim uzrastom.

Prvi i drugi razred – testiranje vokabulara na engleskom jeziku

Prvaci su ove godine saznali brojne zanimljivosti o engleskom jeziku – od najtežih brzalica, preko brzine kojom nastaju nove reči, pa do fenomena kako naš mozak procesuira slova iako su izmešana, pa mi tačno čitamo i pogrešno napisane reči. Učenici su zatim proverili svoje znanje o evropskim jezicima u kvizu, ali se i zabavili pokušavajući da prepoznaju jezike nakon slušanja kratkih dijaloga.

Drugaci su imali zadatak koji je ujedno i dobro delo i naša preporuka za sve nastavnike kada im ostane malo slobodnog vremena na času. Naime, učenici su koristeći mobilne telefone testirali svoje znanje vokabulara na engleskom na sajtu freerice.com. Ono što ovu igru izdvaja jeste da svaki tačan odgovor učenika donosi 10 zrna pirinča (ili ekvivalent u toj vrednosti) koje UNICEF donira onima kojima je to potrebno kroz svetski program hrane. 

Treći razred – interdisciplinarna radionica na engleskom jeziku

S obzirom na to da je ovogodišnji dan jezika posvećen miru, trećaci su se bavili nešto ozbiljnijim temama, i to interdisciplinarno, pa su ovoj temi pristupili i sa filozofskog aspekta sa profesorkom Maricom Đurić. Na engleskom su imali radionicu o govoru mržnje, manipulaciji u medijima i na društvenim mrežama i kako sve to utiče kako na mir u svetu, tako i na naš unutrašnji mir. Podelom na uloge i radioničarskim pristupom učenici su sami otkrivali ko i na koji način postaje žrtva govora mržnje i kako se protiv toga treba i mora boriti. Na filozofiji su produbili problem manipulacije, verovanja, slobode govora i njegovih granica i odgovornosti za izrečeno.

Verujemo, i to pokazujemo i ovom primerima, da je učenje u kontekstu vremena i okruženja najefikasnije učenje.

Prezadovoljna sam i ponosna sam što sam roditelj učenika Savremene gimnazije. Već pri prvom susretu sa rukovodstvom škole, kada sam se interesovala o upisu svog deteta, uvidela sam sa koliko ljubavi, entuzijazma i profesionalizma pristupate svom radu. Bila sam zadivljena pristupom, idejama i načinom rada. Tako nešto postoji i kod nas! Ne treba Vam dugo da shvatite da je to škola koju biste poželeli svakom detetu. Kreativnost, savremena tehnologija , kvalitetno obrazovanje, ali pre svega ljudskost koja odiše u školi, čine ovu školu drugačijom koja s pravom po meni nosi naziv, Savremena gimnazija. Sa ovakvim pristupom od samog početka, uspeh ove škole, a i naše dece sa vama, je neizbežan. Sve čestitke! Jelena Đorđević, Andrijina mama
Savremena u svakom smislu, naša škola pruža funkcionalno znanje i dobru pripremu za visoke škole i fakultete u Srbiji i inostranstvu. Primenom savremene i kreativne metodike nastave, u kojoj su nastava i procena dostignuća učenika usklađeni sa najvišim standardima postignuća za kraj opšteg srednjeg obrazovanja, naša škola temeljno i kvalitetno unapređuje jezičku, matematičku, naučnu, umetničku, kulturnu, tehničku i informatičku kompetenciju – što je neophodno za nastavak obrazovanja i dalji profesionalni razvoj. Kabinetska nastava je propraćena upotrebom interaktivnih tabli i edukativnog softvera, a praktična istraživačkim radom i kritičkim razmišljanjem.