Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >>
Studijsko putovanje učenika drugog razreda Savremene gimnazije u Beč

Učenici drugog razreda Savremene gimnazije nedavno su se uputili na uzbudljivo studijsko putovanje u Beč, koje je trajalo od 5. do 9. oktobra 2024. godine.

1. dan: Beograd – Beč

Grupa se okupila u 5.30, a polazak autobusom za Beč bio je zakazan za 6.00. Tokom vožnje učenici su uživali u prelepim pejzažima, prolazeći pored Subotice i Budimpešte, uz kraće pauze za odmor. Po dolasku u Beč, učenici su započeli obilazak grada, poznatog po svojoj bogatoj istoriji, koja datira još iz rimskog doba. Beč je bio prestonica dinastije Habzburga i dom velikih kompozitora poput Hajdna, Mocarta i Betovena.
U okviru panoramskog razgledanja, posetili su znamenitosti poput Opere, Prirodnjačkog muzeja, Carske palate, Parlamenta, Gradske skupštine i mnogih drugih. Nakon napornog dana, uživali su u večeri i smeštaju u hotelu.

2. dan: Beč – dvorac Šenbrun i dvorac Belvedere

Posle doručka, učenici su posetili dvorac Šenbrun, nekadašnju letnju rezidenciju Habzburgovaca, koja se može pohvaliti prelepim vrtovima i zoološkim vrtom. Onda su otišli u dvorac Belvedere, koji je sagradio princ Eugen Savojski.

3. dan: Beč – Prirodnjački muzej i Muzej muzike

Nakon doručka, učenici su posetili Prirodnjački muzej, gde su istraživali bogate zbirke prirodne istorije. Obilazak je nastavljen u Muzeju zvuka i muzike, gde su imali priliku da se upoznaju sa interaktivnim sadržajima i čak dirigovali Bečkom filharmonijom.

4. dan: Beč – Prater

Četvrti dan bio je rezervisan za slobodno vreme, koje je otpočelo odmah nakon uživanja u čarima Pratera, poznatog zabavnog parka. Slobodno vreme učenici su iskoristili za individualno razgledanje grada i uživanje u svim čarima Beča.

5. dan: Beč – Pandorf – Beograd

Poslednjeg dana, nakon doručka, učenici su se uputili ka Pandorfu, nakon čije posete su krenuli nazad za Beograd, sa kraćim usputnim pauzama. U Beograd su se vratili u večernjim satima, puni utisaka i novog znanja.
Ovo studijsko putovanje je obogatilo njihove spoznaje o kulturi i istoriji Beča, ali je i učvrstilo prijateljstva među učenicima, ostavljajući nezaboravne uspomene.

Prezadovoljna sam i ponosna sam što sam roditelj učenika Savremene gimnazije. Već pri prvom susretu sa rukovodstvom škole, kada sam se interesovala o upisu svog deteta, uvidela sam sa koliko ljubavi, entuzijazma i profesionalizma pristupate svom radu. Bila sam zadivljena pristupom, idejama i načinom rada. Tako nešto postoji i kod nas! Ne treba Vam dugo da shvatite da je to škola koju biste poželeli svakom detetu. Kreativnost, savremena tehnologija , kvalitetno obrazovanje, ali pre svega ljudskost koja odiše u školi, čine ovu školu drugačijom koja s pravom po meni nosi naziv, Savremena gimnazija. Sa ovakvim pristupom od samog početka, uspeh ove škole, a i naše dece sa vama, je neizbežan. Sve čestitke! Jelena Đorđević, Andrijina mama
Savremena u svakom smislu, naša škola pruža funkcionalno znanje i dobru pripremu za visoke škole i fakultete u Srbiji i inostranstvu. Primenom savremene i kreativne metodike nastave, u kojoj su nastava i procena dostignuća učenika usklađeni sa najvišim standardima postignuća za kraj opšteg srednjeg obrazovanja, naša škola temeljno i kvalitetno unapređuje jezičku, matematičku, naučnu, umetničku, kulturnu, tehničku i informatičku kompetenciju – što je neophodno za nastavak obrazovanja i dalji profesionalni razvoj. Kabinetska nastava je propraćena upotrebom interaktivnih tabli i edukativnog softvera, a praktična istraživačkim radom i kritičkim razmišljanjem.