
Tokom marta, u okviru časova geografije, učenici su imali priliku da se upoznaju sa narodima Azije, njihovim tradicijama, religijama i običajima. Kroz zanimljive priče, legende i aktivnosti, učili su o bogatom kulturnom nasleđu različitih azijskih naroda, što je doprinelo ne samo njihovom geografskom znanju već i razvoju empatije i tolerancije prema različitim kulturama.
Poseban akcenat stavljen je na razumevanje i poštovanje religijskih učenja – od islama, hrišćanstva i judaizma do hinduizma, budizma, šintoizma i drugih filozofskih pravaca. Ovakav pristup omogućio je učenicima da steknu uvid u različite načine razmišljanja, običaje i vrednosti koje oblikuju društva širom Azije.
Kroz analizu jezika, običaja i načina života brojnih naroda Azije, učenici su razvijali svest o važnosti kulturne raznolikosti i prihvatanja drugih. Svake nedelje imali su aktivnosti koje su im omogućavale da kritički promišljaju o temama poput međusobnog uvažavanja i zajedničkih vrednosti koje povezuju sve ljude, bez obzira na razlike.
Ovaj način rada direktno se uklapa u obeležavanje meseca empatije u našoj školi, jer kroz geografiju učimo ne samo o svetu oko nas već i o vrednostima koje nas povezuju i čine boljim ljudima. U tom duhu, u aprilu nas očekuje istraživanje kultura Afrike i Amerike, gde ćemo nastaviti da razvijamo svest o bogatstvu i važnosti različitosti.