Stručni seminar Savremene i Pedagoškog društva Srbije

Savremena gimnazija je, u saradnji sa Pedagoškim društvom Srbije, 13. i 14. novembra priredila seminar na temu Profesionalni razvoj stručnih saradnika, namenjen usavršavanju psihologa i pedagoga.

Pedagozi i psiholozi iz više od trideset osnovnih škola i gimnazija iz Beograda i Pančeva, bili su gosti naše škole i učesnici na ovom seminaru.

SG_Seminar_700px_SRB

Celoživotno učenje – imperativ modernog profesora

Uvažene goste i predavače, na početku prvog radnog dana, pozdravila je direktorka Savremene gimnazije Svetlana Belić Malinić, koja je tom prilikom istakla značaj stalnog usavršavanja svih koji se bave obrazovanjem i vaspitanjem mladih generacija.

– Savremena gimnazija svojim konceptom savremenog obrazovanja podstiče celoživotno učenje, a metode i nastavna sredstva koje koristimo u svakodnevnom radu sa učenicima, praktično daju neograničene mogućnosti za sve učesnike u procesu obrazovanja – naglasila je Svetlana.

Slika_6Zanimljive i korisne teme

Kroz izuzetno korisne i zanimljive teme koje su obrađivane na stručnom seminaru, pedagoge i psihologe vodile su Biljana Radosavljević, predsednica Pedagoškog društva Srbije, i Gordana Milovanović, član Upravnog odbora Društva.

U izuzetno kreativnoj i dinamičnoj atmosferi odvijale su se dvodnevne radionice, na kojima su iskustvo iz prakse razmenjivale mlade kolege i stručni saradnici sa zavidnim stažem u školi.

Ovako savremen pristup obrazovanju izgleda u praksi!

Gostima su, između ostalog, predstavljeni i Learning centar, Intelligent classroom i Future ready učionice Savremene gimnazije.

Node_stolice_SRB

Ove prostorije na pravi način predstavljaju moderan pristup obrazovanju, koji je zastupljen u Savremenoj gimnaziji kroz primenu najnaprednije tehnologije u službi sticanja znanja, kreativnu i interaktivnu nastavu, bilingvalni program, uvažavanje potreba svakog učenika i neprestano usavršavanje profesora.

Upravo zbog svega navedenog je i najeminentnija ustanova koja se bavi temom usavršavanja stručnih saradnika u školama, Pedagoško društvo Srbije, prepoznala u Savremenoj gimnaziji partnera za zajedničku edukaciju i unapređivanje sistema obrazovanja.

Novo okupljanje na proleće

Slika_5Učesnici su seminar Profesionalni razvoj stručnih saradnika ocenili najvišom ocenom.

Zbog velikog interesovanja svih koji su želeli da budu deo ovog skupa, a ovoga puta nisu mogli da prisustvuju zbog ograničenog broja mesta u grupama, za proleće je najavljen novi stručni skup posvećen edukaciji zaposlenih u obrazovanju.

Unapred se radujemo sticanju novih znanja, razmeni znanja i iskustava, kao i druženju sa kolegama iz drugih škola!

Slike možete videti u galeriji.

Prezadovoljna sam i ponosna sam što sam roditelj učenika Savremene gimnazije. Već pri prvom susretu sa rukovodstvom škole, kada sam se interesovala o upisu svog deteta, uvidela sam sa koliko ljubavi, entuzijazma i profesionalizma pristupate svom radu. Bila sam zadivljena pristupom, idejama i načinom rada. Tako nešto postoji i kod nas! Ne treba Vam dugo da shvatite da je to škola koju biste poželeli svakom detetu. Kreativnost, savremena tehnologija , kvalitetno obrazovanje, ali pre svega ljudskost koja odiše u školi, čine ovu školu drugačijom koja s pravom po meni nosi naziv, Savremena gimnazija. Sa ovakvim pristupom od samog početka, uspeh ove škole, a i naše dece sa vama, je neizbežan. Sve čestitke! Jelena Đorđević, Andrijina mama
Savremena u svakom smislu, naša škola pruža funkcionalno znanje i dobru pripremu za visoke škole i fakultete u Srbiji i inostranstvu. Primenom savremene i kreativne metodike nastave, u kojoj su nastava i procena dostignuća učenika usklađeni sa najvišim standardima postignuća za kraj opšteg srednjeg obrazovanja, naša škola temeljno i kvalitetno unapređuje jezičku, matematičku, naučnu, umetničku, kulturnu, tehničku i informatičku kompetenciju – što je neophodno za nastavak obrazovanja i dalji profesionalni razvoj. Kabinetska nastava je propraćena upotrebom interaktivnih tabli i edukativnog softvera, a praktična istraživačkim radom i kritičkim razmišljanjem.