Savremena gimnazijalka Irina Pejoska u subotu, 10. marta, održala je solistički koncert u prostorijama Hrišćanske adventističke crkve u Beogradu i još jednom sve ljubitelje zvuka harfe oduševila maestralnim izvođenjem bogatog i raznovrsnog programa.
Brojni nastupi i nagrade kao potvrda velikog talenta
Irina Pejoska je učenica prvog razreda Savremene gimnazije i talentovana harfistikinja koja je osvojila brojne vredne nagrade kako u Srbiji, tako i u inostranstvu. Koncertom u Hrišćanskoj adventističkoj crkvi Irina je još jednom pokazala da najviše voli da svira dela Debisija, Pešetija i Duranga, jer su upravo kompozicije ovih umetnika bile deo programa kojim se predstavila publici.
Savremena učenica je samo tokom ove godine održala dva solistička koncerta u Džakarti, od kojih je jedan izveden u koncertnoj dvorani glavnog grada Indonezije, a drugi u luksuznom rizortu „The Sundanese Cultural Village”, koji je, ovom instrumentu i muzici u čast, nazvan „Harfa u planini”.
Irinin talenat prepoznali su i srpski mediji, pa je tako RTS nedavno najavio Irinine nastupe u Džakarti, dok je o njenoj uzlaznoj muzičkoj karijeri izveštavala i Televizija N1 u emisiji „Tri tačke”.
Petnaestogodišnja harfistikinja solističkim koncertom nastavila je da briljira u muzici i posetiocima uspela da prenese emociju koju stvara svirajući ovaj instrument.
Ljubav prema harfi nasledila od mame
Irina je rasla u porodici muzičara, a njena mama, poznata harfistkinja Ivana Pejoska, uspela je svoju ljubav da prenese i na ćerku, koja je krenula njenim stopama.
Iako je harfa najveći i najsloženiji savremeni muzički instrument sa žicama, to nije sprečilo Irinu da veoma rano počne da je svira, a ubrzo je nastavila i sa brojnim usavršavanjima i master kursevima, koje su joj držali eminentni harfisti kao što su Irina Cink iz Švajcarske, Olga Ševelevič iz Rusije, Emanuela delji Esposti iz Italije i Juan Džouns iz Velike Britanije.
Ne sumnjamo da će Irina nastaviti da radi na sebi i usavršavati se još više, a mi samo možemo da joj se zahvalimo na tome što se na njenom slučaju vidi kako učenici Savremene gimnazije uspevaju kroz prilagođenu nastavu da pokažu odlične rezultate kako u školi, tako ako i na drugim poljima.