Učenici drugog razreda Savremene gimnazije su na časovima odeljenjske zajednice tokom februara i marta imali prilike da diskutuju o nasilnom ponašanju, njegovim posledicama i ulozi društva u tom procesu, kao i da rade na prepoznavanju ovakvog ponašanja.
Jedna od važnih poruka sa radionice jeste značaj identifikovanja onog ko je u našoj mreži podrške, kao i njeno korišćenje kada nam je potrebna – najvažnije je da znamo da nema potrebe da kroz probleme prolazimo sami. Školska zajednica, odeljenjski starešina, psiholog, pedagog i profesori deo su mreže podrške na koju učenici mogu da se oslone.
Radionice su realizovane po planu Tima za zaštitu od diskriminacije, nasilja, zlostavljanja i zanemarivanja kao oblik preventivnih aktivnosti koje mogu doprineti kreiranju konstruktivne i prijatne atmosfere u školskoj zajednici.
Radionice su održane delom uživo, kada su učenici po grupama dolazili u školu, a delom i preko „Google Meeta”, u periodu kada su učenici pratili nastavu onlajn. Radionice je vodila školski psiholog Aleksandra Rakić.