ŠKOLOVANJE ZA AKADEMSKI USPEH
Školovanje u Savremenoj gimnaziji je najbolja kombinacija tradicionalnog i savremenog koncepta. U tradicionalnom smislu, iz srpskog školskog sistema smo preuzeli široko obrazovanje gimnazije opšteg tipa, koji smo dopunili savremenim predmetima po Kembridž programu na engleskom jeziku. Na ovaj način, svojim učenicima smo pružili jedinstvenu mogućnost da se dobro pripreme za nastavak školovanja na fakultetima, kako u Srbiji, tako i u inostranstvu.
Kombinacija za uspešno školovanje =
Nacionalni plan i program + Cambridge International program
Uspešnom kombinacijom predmeta iz Nacionalnog i Cambridge International programa pred naše učenike stavljamo ambiciozan ali izuzetno kvalitetan kurikulum.
Nacionalni plan i program
Gimnazijsko obrazovanje, pored predmeta koji su osnovcima već poznati, unapređuje znanje uvođenjem novih predmeta: filozofije, logike, latinskog jezika, psihologije, sociologije i ustava i prava građana. Ovi predmeti se uvode u različitim razredima kako bi pratili intelektualnost zrelost učenika i spremnost da prihvate nove koncepte teorije i prakse. Tako se latinski uči u prva dva razreda, psihologija u drugom, filozofija u trećem i četvrtom razredu a sociologija i pravo građana samo u četvrtom.
Negovanjem maternjeg jezika ali i svetske kulture i baštine kod svojih učenika želimo da razvijamo svest o životu u demokratski uređenom i humanom društvu zasnovanom na poštovanju ljudskih i građanskih prava. Savremena gimnazija veruje u budućnost multilingvizma pa svojim učenicima pruža mogućnost usavršavanja ne samo dva strana jezika, već i dodatnih jezika shodno individualnom afinitetu i interesovanju. Nastava prirodnih nauka u našoj školi realizuje se uz primenu najsavremenije pedagogije - povezivanjem teorijskog koncepta sa praktičnom primenom znanja. Ovakav pristup nastavi podstiče kreativno mišljenje i unapređuje veštine analize i sinteze, koje su učenicima potrebne ne samo kao školske već i kao životne veštine.
Cambridge International program
Dodatni časovi, koji se izvode na engleskom jeziku, preuzeti su iz Kembridž programa za međunarodne ispite. Uveli smo ih sa idejom da učenike upoznamo sa konceptom obrazovanja koji se primenjuje u zapadno-evropskim zemljama i SAD, a koji se po svojim ciljevima i ishodima razlikuju od srpskog koncepta obrazovanja. Tako naši učenici, nakon nastave na srpskom, u popodnevnim časovima mogu da prate nastavu na engleskom.