Savremeni gimnazijalci su svoje slobodno vreme na letnjem raspustu iskoristili su na pravi način – učestvovali su u projektu „LINK Summer Jobs”. Ističu da je ovo bila sjajna prilika da obogate svoj CV, steknu radne navike i razviju veštine koje će im biti od koristi u građenju karijere, te veruju da će im ovo dragoceno iskustvo pružiti prednost u budućnosti pri zaposlenju.
Učenici Savremene gimnazije stekli prvo radno iskustvo i zaradili prve plate
Veliki broj prijavljenih srednjoškolaca zainteresovanih za sticanje prvog iskustva na radu prošao je put od konkurisanja, preko predselekcije, selekcije i intervjua, do konačnog zaposlenja i onboarding procesa u okviru poslovnih segmenata LINKgroupa: marketinga, eduTV-a, HR-a i Client Servicea, čime je simuliran realan proces dolaska do radnog mesta.
Tokom dva meseca trajanja projekta, odabrani đaci dobili su priliku da uz podršku biznis-mentora samostalno učestvuju u realizaciji različitih zadataka u okviru tekućih projekata i aktivnosti i na taj način svojim idejama, kreativnošću i znanjem stečenim u školi doprinesu njihovoj uspešnoj realizaciji.
„LINK Summer Jobs” – obučavanje mladih kadrova kako bi postali budući profesionalci
Podstičući mlade ljude da produktivno provedu svoje slobodno vreme tokom letnjeg raspusta, kroz ovaj projekat smo im omogućili da osete šta su timski rad, poslovno okruženje i dnevna dinamika, kao i da steknu svoje prvo radno iskustvo i zasluženu prvu platu. Entuzijazam koji su uneli u timove u kojima su radili oplemenio je radnu atmosferu, a pozitivna energija koju su doneli dodatno je doprinela produktivnosti već uigranih kolega.
Ovim projektom, obučavajući mlade kadrove, LINKgroup stvara buduće profesionalce u brojnim oblastima i postavlja temelje njihovom karijernom putu.
O tome kako je izgledao jedan njihov radni dan i kakve utiske nose, šta o njima kažu predstavnici LINKgroupa i njihovi biznis-mentori, možete pogledati na sledećem linku:
Zašto su mladi u radnoj kulturi tako važni?
Mladima, odnosno srednjoškolcima, možda nedostaje konkretnog radnog iskustva, ali oni ga u velikoj meri nadoknađuju kvalitetnim znanjem i sposobnostima.
Mladi 15–19 godina predstavljaju talente u nastajanju, na čijem razvitku treba raditi kako bi postigli svoj puni potencijal, a ne postoji bolji način za to nego da im se pruži prilika da to učine kroz konkretne zadatke
Na ovaj način LINK edu alijansa promoviše značaj mladih za sve aspekte modernog poslovanja. Kod njih je najvažniji entuzijazam da nauče nešto novo, što je dvosmerni proces, jer je ideja LEA obrazovanja da učimo jedni od drugih dok radimo zajedno.