Pored već zastupljenih savremenih sredstava i pristupa u nastavi, Savremena gimnazija nastoji da dodatno edukuje svoje zaposlene radi što kreativnijeg, prijemčivijeg i, pre svega, kvalitetnijeg prenošenja znanja učenicima.
U okviru Erasmus+ projekta „Flipped Classroom Methodology” profesorka engleskog jezika Olivera Marjanović, profesor geografije Ivan Matejić i profesorka srpskog jezika i književnosti Marija Pilčević Tomašević su zajedno sa profesorima iz Bugarske (srednja škola „Lyuben Karavelov”) pohađali kurs „Izvrnuta učionica” u organizaciji obrazovnog centra „Inercia Digital” (Španija). Ne samo da će u sopstvenom radu koristiti znanja stečena na kursu već će ih preneti drugim kolegama i na taj način širiti znanja i veštine koji omogućavaju profesorima kreativniji, zanimljiviji i kvalitetniji pristup nastavi.
Razvijanje interaktivnih, kolaborativnih i praktičnih aktivnosti u učionici
Zahvaljujući ovom Erasmus+ projektu mobilnosti, imali su mogućnost da sa kolegama iz Bugarske uživaju u petodnevnom učenju na jugu Španije, u Andaluziji. Opšti cilj kursa je da obuči nastavnike i učenike da koriste set digitalnih alata za kreiranje zanimljivih nastavnih video-zapisa i razvijanje interaktivnih, kolaborativnih i praktičnih aktivnosti u učionici koje neguju veštine samousmerenog učenja i sve ostalo što je neophodno za implementaciju metode „Flipped Classroom” („Izvrnuta učionica”).
Polaznici kursa imali su priliku da posete Pedagoški muzej Univerziteta u Huelvi, gde su prošli kroz istoriju nastavnih sredstava, udžbenika, učionica…