Nakon prvog tromesečja, učenici su velikim trudom i dobrim ocenama pokazali da su pravi savremeni gimnazijalci, a među njima istakli su se i oni najbolji. U Savremenoj gimnaziji profesori se ponose uspehom svojih učenika, a ostali se trude da slede njihov primer.
Nastavničko veće Savremene gimnazije, pohvalilo je sledeće učenike za izuzetan rad i zalaganje, kao i za pokazano lepo ponašanje:
I-1 Aleksandar Zaplatić
Sa najboljim ocenama iz svih predmeta, Aleksandar je zasluženo izabran za najboljeg u svom odeljenju. Iako kaže da nije bilo tako lako postići ovakve rezultate, Aleksandar smatra da je uz trud i rad sve moguće i da na taj način može ostvariti sve svoje ciljeve.
Kao neko ko voli sve predmete, ali najviše uživa na časovima biologije i hemije, Aleksandar već sada zna da želi da se bavi medicinom i da će za profesiju doktora studirati u inostranstvu.
Posebno ističe da mu je za postizanje ovakvih rezultata značajno pomogla tehnologija koja se koristi u nastavi, jer su predavanja uvek dostupna onlajn i sada može mnogo lakše da radi domaće zadatke. Van škole najviše uživa u šetnjama i boravku u prirodi, a mentalno razgibavanje su mu kvizovi.
I-2 Marija Matejić
Marija je svoju ambicioznost pokazala još na početku školske godine, kada je sebi postavila cilj da iz svih predmeta ima petice. Njoj dostizanje ovog cilja nije bio problem, jer je, kako kaže, ključ u dobroj organizaciji vremena i svakodnevnom radu, kako se gradivo ne bi nagomilavalo.
Podjednako voli prirodne i društvene nauke, mada joj matematika i sve što je u vezi sa brojevima ide od ruke. Posebnu pažnju posvećuje učenju jezika, zato joj odgovara što je nastava u Savremenoj gimnaziji bilingvalna. To će joj omogućiti veći izbor fakulteta koje može da upiše.
Motiviše je pomeranje granica i kontinuirano napredovanje, pa zato stalno pred sebe postavlja nove izazove.
I-3 Viktor Anđelković
Viktor objašnjava da je titulu najboljeg učenika u svom odeljenju postigao tako što je pažljivo pratio predavanja na časovima. Mnogo mu se dopada što izlaganja profesora nikada nisu dosadna i što se insistira na povezivanju znanja, a učenje napamet se izbegava.
Drago mu je što ide u školu u kojoj se uči na zanimljiv način i kroz praksu. Viktor je učenik koji uvek želi da zna više, pa posebno interesovanje pokazuje za latinski jezik, kao predmet koji do sad nije imao prilike da uči.
Da Viktor ne ostvaruje uspehe samo u školi nego i van nje, pokazuje činjenica da se folklorom bavi već osam godina i da je kao član omladinskog ansambla učestvovao na brojnim takmičenjima.
Year 10-Mina Kovačević
Uz veliku zahvalnost profesorima koji su učinili da nastava u Savremenoj gimnaziji bude stvarno drugačija, Mina kaže da je prezadovoljna svojim rezultatima i nada se da će zasluge najboljeg učenika opravdati i ubuduće.
Svoju svestranost pokazuje interesovanjem za razne predmete, a svoju buduću profesiju vidi u oblasti informacionih tehnologija i biznisa. Smatra da je Savremena gimnazija pravi izbor za nju, kao škola koja će je savremenim pristupom u nastavi dobro pripremiti za sve izazove u nastavku školovanja.
Pored toga što je karakteriše analitičnost i logičko razmišljanje, Mina svoju kreativnost i talenat izražava u različitim aktivnostima, kojima se bavi u slobodno vreme. Voli filmove, crtanje, modu i psihologiju, a posebno uživa da piše naučno-fantastične priče. Bavi se muzikom i svira violinu već devet godina.
Year 12-Karim Faris
Iako se profesionalno bavi fudbalom, Karim uspeva da ostvari sjajne rezultate u školi. Kaže da tome najviše duguje dobroj organizaciji nastave, jer učenici imaju mogućnost da sve svoje obaveze i domaće zadatke završe u školi.
Svestan je značaja obrazovanja u životu, pa pored profesije jednog sportiste želi da se bavi i biznisom i drago mu je što ovaj predmet može da uči već u gimnaziji. Dodatno ga motiviše dobro okruženje i profesori koji ne brinu samo o ocenama, nego više energije ulažu da motivišu učenike da uče radi znanja.
Zbog svojih akademskih ostvarenja, neki od profesora su njegovi uzori.
Najboljim učenicima čestitamo na zasluženom uspehu, a ostale želimo da ohrabrimo da se potrude i ovo mesto zasluže u sledećem evaluacionom periodu, na polugodištu.