Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >>

INTERDISCIPLINARNI ČASOVI

Interdisciplinarni čas engleskog i fizičkog

Učenici kombinovanih odeljenja su tokom januara obrađivali temu zdravlja, sporta i fitnesa, bavili su se uticajima sporta na psihofizičko stanje dece, značajem bavljenja fizičkom aktivnošću, kao i prednostima i manama određenih tipova fizičke aktivnosti.

Kako bi se što bolje pripremili za diskusiju, učenici su na časovima engleskog, kroz Quizlet i Kahoot kvizove, proširili svoj vokabular i obogatili rečnik pojmova iz sveta sporta i zdravstva.

Kroz Ribokovu reklamu učenici su se upoznali sa novijim oblikom vežbanja, CrossFit programom, a zatim su čitali o prednostima, manama i savetima za početnike uz Jigsaw reading vežbe.

Kruna ovih časova bio je interdisciplinarni čas fizičkog i engleskog jezika, tokom kog su đaci pokazali koliko su dobro usvojili ove pojmove demonstrirajući fizičku spremnost kroz različite zadatke. Finalni zadatak bio je poligon koji je zahtevao od đaka da pokažu svoje znanje na oba fronta.

Kako deca imaju različite afinitete i sklonosti, ponuđene su im različite opcije: da budu novinari i napišu newsletter, ili da o događaju naprave video-prilog.

uvod u geografiju

Interdisciplinarni čas hemije i likovnog

U okviru proslave Nove godine, učenici hemijske i likovne sekcije imali su zaduženje da prave sveće. Kako uz pomoć paketa voska napraviti jednu sveću, pitali su se savremeni gimnazijalci.

Zajedničkim snagama, učenici i profesori topili su i hladili vosak, i tako spoznali karakteristike koje kroz nagle promene temperature uzrokuju promenu agregatnog stanja. Da je proces zagrevanja povezan sa endotermnim, a proces hlađenja sa egzotermnim reakcijama, učenici su naučili od profesorke hemije.

Izbor recepata je bio ogroman, pa su učenici jedva odabrali koji oblici i boje im se najviše sviđaju, ali bez znanja iz hemije uspeh bi bio neizvestan, jer ne bi znali da li će se boje rastopiti i hoće li uspeti da mešanjem boja i šljokica stvore magični izgled kakav žele. Učenici obe sekcije su napravili oko stotinu sveća. Potom su sveće ukrašavali i dodavali im eterična ulja.

Da njihov kreativni posao nije bio uzaludan, pokazuje i to što su sveće prodavali u okviru novogodišnje humanitarne priredbe u Centru za kulturu „Vlada Divljan”, a sav prikupljeni novac je otišao u humanitarne svrhe.

 

 

Savremena gimnazija

Upis za generaciju 2025/26. je otvoren!

Kliknite na ovaj link da se prijavite »
Prezadovoljna sam i ponosna sam što sam roditelj učenika Savremene gimnazije. Već pri prvom susretu sa rukovodstvom škole, kada sam se interesovala o upisu svog deteta, uvidela sam sa koliko ljubavi, entuzijazma i profesionalizma pristupate svom radu. Bila sam zadivljena pristupom, idejama i načinom rada. Tako nešto postoji i kod nas! Ne treba Vam dugo da shvatite da je to škola koju biste poželeli svakom detetu. Kreativnost, savremena tehnologija , kvalitetno obrazovanje, ali pre svega ljudskost koja odiše u školi, čine ovu školu drugačijom koja s pravom po meni nosi naziv, Savremena gimnazija. Sa ovakvim pristupom od samog početka, uspeh ove škole, a i naše dece sa vama, je neizbežan. Sve čestitke! Jelena Đorđević, Andrijina mama
Savremena u svakom smislu, naša škola pruža funkcionalno znanje i dobru pripremu za visoke škole i fakultete u Srbiji i inostranstvu. Primenom savremene i kreativne metodike nastave, u kojoj su nastava i procena dostignuća učenika usklađeni sa najvišim standardima postignuća za kraj opšteg srednjeg obrazovanja, naša škola temeljno i kvalitetno unapređuje jezičku, matematičku, naučnu, umetničku, kulturnu, tehničku i informatičku kompetenciju – što je neophodno za nastavak obrazovanja i dalji profesionalni razvoj. Kabinetska nastava je propraćena upotrebom interaktivnih tabli i edukativnog softvera, a praktična istraživačkim radom i kritičkim razmišljanjem.