PROFESOR KAO AUTORITET I PRIJATELJ
Uspeh učenika često ne zavisi isključivo od njih samih, već i od posvećenosti profesora. Imajući to u vidu, kao predavače u Savremenoj gimnaziji angažovali smo vrhunske stručnjake, koji su pri tom maksimalno predani radu sa učenicima.
Autoritet i prijatelj
Profesori su birani prema strogim kriterijumima, a njihov rad neprestano ocenjuju učenici. Kod nas je zastupljen princip da profesor istovremeno mora da bude i autoritet i prijatelj. Naši profesori su stručni da prenesu znanje i stalno iznalaze nove, nesvakidašnje i zanimljive načine da to čine kako bi učenici zaista usvojili gradivo i bili sposobni da ga reprodukuju i primene u praksi, što je još važnije.
Njihova predavanja nisu zasnovana na monologu sa katedre, koji učenici prate sa vrlo malo pažnje, već su interaktivna i omogućavaju aktivno učešće dece. Naši profesori znaju da prepoznaju kvalitete i osobenosti svakog učenika, da mu pomognu da ih iskaže na najbolji mogući način i motivišu ga da radi na sebi. Profesori u Savremenoj gimnaziji su visokomotivisani za rad sa decom, te su zato i stalno nasmejani i naoružani strpljenjem.
Nastava je problemski postavljena kako bi se omogućilo povezivanje sadržaja jednog predmeta sa drugima i kako bi se razvili kritičko mišljenje i istraživačke sposobnosti kod učenika. Jedna od prednosti jeste i korišćenje elektronskog dnevnika za roditelje i učenike, kroz koji može lako da se prati ne samo uspeh, već i redovnost pohađanja nastave, angažovanje na času i odnos prema radu.
Učenik na prvom mestu
U našoj gimnaziji učenik je u prvom planu. Važno je znati da je svaki profesor dostupan učenicima i po završetku časova, i, zahvaljujući online sistemu komunikacije, u svako doba spreman da odgovori na sva njihova pitanja i nedoumice. Zbog takvog odnosa našim učenicima najčešće nije ni potrebna dopunska nastava, ali ukoliko učenik i njegovi roditelji smatraju da jeste, prema potrebi ćemo je organizovati besplatno.
Mentorski rad je još jedna od prednosti Savremene gimnazije, bez obzira na to da li je reč o učenicima koji imaju poteškoća u savlađivanju gradiva ili o izuzetno naprednim učenicima čiji bi talenat trebalo dodatno razvijati.
Svoju posvećenost nastavnici svakodnevno pokazuju spremnošću da individualno rade sa svakim učenikom van redovne nastave i pomognu mu da brzo i lako prevaziđe svaki problem. Zahvaljujući tome, roditelji više neće morati da izdvajaju novac za privatne časove, a učenici će svoje slobodno vreme imati samo za sebe – za sport, zabavu, čitanje...
Takođe, ukoliko procene da učenik pokazuje izuzetan talenat za pojedine predmete, mentori će mu posvetiti vreme kako bi mu pomogli da razvije svoj talenat i uspešno učestvuje na takmičenjima iz tih oblasti.
Kontinuirano praćenje obrazovnih potreba učenika
Naši profesori su kvalifikovani da prepoznaju specifičnosti i razlike kod učenika i da na njih reaguju na odgovarajući način, uz savete školskog psihologa i pedagoga.
Smatramo da svako dete može da postigne zacrtani cilj, ali smo svesni i toga da je svako dete specifično prema svojim obrazovnim potrebama i interesovanjima. Bez obzira da li je reč o posebnim talentima koje učenik pokazuje ili o otežanom savladavanju određenog gradiva, naši profesori su sposobni da to prepoznaju i individualno rade sa njim.
Gimnazija je u obavezi da roditelje blagovremeno obavesti, konsultuje se sa njima i uključi ih u donošenje odluke o načinu daljeg školovanja njihovog deteta.