Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >> Upišite Savremenu gimnaziju po najpovoljnijim uslovima Saznaj više >>

PSIHOLOGIJA

Ovog puta na času psihologije – zeka Kookie! Pogledajte zašto

Ruski lekar i naučnik Ivan Pavlov otkrio je i objasnio tip učenja koji se zove klasično uslovljavanje, a kada je ova lekcija došla na red ovogodišnjim savremenim drugacima, oni su na času psihologije ugostili zeku po imenu Kookie, koji im je pomogao da što lakše razumeju novu lekciju.

Naime, naučnik Ivan Pavlov je uočio da psi luče pljuvačku nakon što čuju zvuk metronoma jer su ga prethodno čuli svaki put kada bi dobili hranu. Psi su vremenom izgradili uzročno-posledični refleks iako je pre svega toga zvuk metronoma za njih bio samo obična, neutralna draž na koju nisu reagovali.

A kako bi to savremeni učenici najbolje shvatili i naučili, pomogao im je zeka Kookie Ubiparip, ljubimac učenice Isidore Ubiparip, koji im je pokazao kako on reaguje na zvuk šuškanja kese. Kookie je pokretima svog tela i okretanjem glave pratio zvuk koji ga je asocirao na dobijanje hrane i obrok kome se uvek najviše raduje.

uvod u geografiju

Detektivske priče za zanimljiviju psihologiju

Verovatno nijedan školski predmet kod učenika ne izaziva toliko očekivanja kao psihologija, jer čovek od davnina želi da otkrije i spozna tajne ljudske duše. Na časovima psihologije učenici su naučili čime se bavi ova nauka, ko su bili prvi psiholozi, kako se na osnovu obima lobanje nekada „merila” inteligencija, koja je veza između biologije i psihologije i još mnogo toga.

Šta je zapravo klasično uslovljavanje po ugledu na Pavlovljev eksperiment sa psima, gimnazijalci su naučili uz pomoć morskog praseta; šta je instrumentalno učenje, videli su kroz snimke dresiranja životinja; a gledajući originalne snimke Kelerovih šimpanzi, naučili su šta je učenje uviđanjem.

Ono što ih je posebno oduševilo jeste eksperiment sa malim Albertom, iz kog su naučili šta je to emocionalno uslovljavanje. Za svaku novu oblast, profesorka se potrudila da bude inovativnija, pa je tako kroz kreativne igrice i rešavanje detektivskih priča naučila učenike kako da razlikuju mišljenja i da menjaju direkciju u njemu.

Savremena gimnazija

Upis za generaciju 2025/26. je otvoren!

Kliknite na ovaj link da se prijavite »
Prezadovoljna sam i ponosna sam što sam roditelj učenika Savremene gimnazije. Već pri prvom susretu sa rukovodstvom škole, kada sam se interesovala o upisu svog deteta, uvidela sam sa koliko ljubavi, entuzijazma i profesionalizma pristupate svom radu. Bila sam zadivljena pristupom, idejama i načinom rada. Tako nešto postoji i kod nas! Ne treba Vam dugo da shvatite da je to škola koju biste poželeli svakom detetu. Kreativnost, savremena tehnologija , kvalitetno obrazovanje, ali pre svega ljudskost koja odiše u školi, čine ovu školu drugačijom koja s pravom po meni nosi naziv, Savremena gimnazija. Sa ovakvim pristupom od samog početka, uspeh ove škole, a i naše dece sa vama, je neizbežan. Sve čestitke! Jelena Đorđević, Andrijina mama
Savremena u svakom smislu, naša škola pruža funkcionalno znanje i dobru pripremu za visoke škole i fakultete u Srbiji i inostranstvu. Primenom savremene i kreativne metodike nastave, u kojoj su nastava i procena dostignuća učenika usklađeni sa najvišim standardima postignuća za kraj opšteg srednjeg obrazovanja, naša škola temeljno i kvalitetno unapređuje jezičku, matematičku, naučnu, umetničku, kulturnu, tehničku i informatičku kompetenciju – što je neophodno za nastavak obrazovanja i dalji profesionalni razvoj. Kabinetska nastava je propraćena upotrebom interaktivnih tabli i edukativnog softvera, a praktična istraživačkim radom i kritičkim razmišljanjem.