ŠPANSKI
Salsa i filmovi kao najjači utisak sa časova španskog
Učenici su na časovima španskog jezika uživali gledajući filmove poput „Tres metros sobre el cielo” („Tri metra iznad neba”) i „Palmeras en la nieve” („Palme u snegu”), jer su shvatili da tako mogu mnogo lakše da savladaju ovaj jezik. Osim toga, oprobali su se i u igranju salse, učeći reči iz pesama koje su im se najviše dopale. Ovaj čas španskog gimnazijalci su proglasili najboljim do sada.
Učenici su tokom prvog polugodišta vežbali gramatiku i bogatili svoj vokabular kroz kviz „Kahoot” i „Socrative”, a posebno su im se svidela predavanja o Kubanskoj revoluciji, Fidelu Kastru, istoriji Španije i situaciji sa Mavarima. Da je učenje geografije na španskom jeziku veoma interesantno, pokazuje i to što su učenici s oduševljenjem učestvovali u sledećoj igrici:
Osim neme karte Španije, date su im i kartice na kojima je pisalo ime svake oblasti i neka njena karakteristika (npr. La Rioja – najpoznatija po proizvodnji vina; Andalucía – poznata po dvorcu Alhambra). Na ovaj način učenici su shvatili da je za savladavanje jezika potrebno usavršavanje iz različitih oblasti, kao što su gramatika, vokabular i jezičke kompetencije, književnost, kinematografija, istorija, geografija i druge.