VANREDNO ŠKOLOVANJE
Savremena gimnazija na mnogo načina podržava svoje učenike i njihove roditelje. Jedan od tih načina jeste organizovanje vanredne nastave za sve učenike koji iz nekog razloga nisu u prilici da nastavu pohađaju redovno.
Za upis na vanredno školovanje potrebno je da učenik prođe kroz obe faze upisa kako bi Gimnazija mogla da raspolaže potrebnim informacijama, dokumentacijom i evaluacijom.
U dogovoru sa upravom škole, za učenika se pravi poseban plan rada kojim se definišu dinamika, rokovi, zahtevi i ciljevi koje bi učenik trebalo da ostvari u toku školske godine. Nepoštovanje rokova ili neispunjavanje zadataka povlači za sobom posledice, od opomene do ispisa, zato svojim učenicima želimo da ukažemo na to da vanredno školovanje ne znači da obaveza prema Gimnaziji ne postoji, već da je ova obaveza samo drugačije definisana: fizičko prisustvo nije neophodno, ali akademsko jeste.
Potrudili smo se da i vanrednim učenicima omogućimo sve uslove za sticanje najkvalitetnijeg obrazovanja. Na raspolaganju su im platforma za učenje na daljinu, multimedijalni materijali, učenički veb-servis, kao i roditeljski veb-servis sa pregledom ličnog kartona učenika i elektronskog dnevnika. Komunikacija sa profesorima ostvaruje se u vidu četa i imejla, a postoje i termini za konsultacije ili dopunske časove u dogovoru sa predmetnim profesorom.
Ovakav vid obrazovanja pogodan je za učenike koji se bave nekom dodatnom aktivnošću kao što su sport, muzika, balet, gluma i slično, ali i za učenike koji iz zdravstvenih razloga nisu u mogućnosti da prisustvuju nastavi.
Vanredno školovanje na Cambridge International programu
Ruben Gospođinački, koji je rođen u Sloveniji, školuje se vanredno na Cambridge International programu, za koji smatra da je poseban zbog drugačijeg pristupa nastavi. Umesto tradicionalnog pohađanja nastave, Ruben časove prati onlajn, preko DL platforme, što mu pomaže da se u potpunosti posveti i tenisu, sportu koji trenira od svoje 11. godine.